یک عده باند مافیا کالا هستند از گرانی سود می برند و حتی کالا از گمرک فراوان هم بیاد ایران در انبار ذخیره می کنند تا ارزون نشه گوشی و تبلت بین چهار تا پنج برابر قبل از جنگ گرون شده حالا به نظرتون این رانت خواران اجازه میدن قیمت کالاهای دیجیتال به قبل از جنگ برگرده ؟
ناشناس
|
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
دلار و سکه پایین آمده ولی ایران خودرو و سایپا که به بهانه بالا رفتن دلار قیمت هاشون بردن بالا حاضر به پایین آوردن محصولات خود نیستند
مهدی
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
اگر دوباره جنگ بشه چی
احتمال جنگ دوباره خیلی خیلی خیلی زیاده
چرا با این حرفها به شعور مردم توهین میکنن
آقا مگه جنگ با عراق نداشتیم
چرا اون زمان قیمت ها ثابت بود
چرا الان افرادی امثال من با مدرک لیسانس و..... کمتر از 30 میلیون حقوق بدن
اونم با تاخیر و بصورت نصفه و نیمه
بیایین معیشت مردم رو درست کنین
مهدی
|
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
با مدرک لیسانس حقوق من کمتر از 30 میلیون در ماه هست
خونه میرسم با موتور کار میکنم
کار کناره هم انجام میدم
مستاجر هم هستم
به این ایام محرم قسم وسط ماه نشده هیچ پولی نمیمونه
یکم به فکر معیشت مردم و کارگران باشین
مهدی
|
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
الان مسئولین باید از امارات و دیگر کشورها باید خسارت بگیره
چرا دارین میگین امارات اجازه داده
مگه امارات چیه ،، کیه که اینقدر بزرگش کردین
ناشناس
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
طوی این کشور هیچیز ارزون نمیشه اخه تنها منبع درآمد کشور جیب مردم است و بس
ناشناس
|
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
واردات گسترده خودرو با تعرفه صفر هم باید شروع بشه تا انحصار رفع بشه . دیدید اسراییل یه کارخونه خودروسازی رو نزد برا چی؟ برا اینکه میدونن خودش آدم میکشه تو جاده ها چرا بزنیم خرابشون کنیم!
حمید
|
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
هیچ چیز توی این مملکت پایین ننیاد
ناشناس
|
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
پس چرا قیمت این ماشین لا مسب نمیاد پاین ،،اینا دست کیه ،،پراید شده لا کچری
اسماعیل
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
از خیلی از مسئولان فقط حرف شنوی داریم اما در عمل.....