باسلام واحترام برشما که به مردم جامعه روحیه وارامش میدهدژ شیرمادرحلالت
ناشناس
|
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
دروغی دیگر درراه است
ناشناس
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
1
پاسخ
صبوری صبوری صبوری... بنظر من زیباترش اینه که الان صبر کنیم بجای اظهار نظر دلی و هیستریک ، تا ببینیم درواقع چ در پیش روی داریم
ایده من اینه که در هر شرایطی با شکرگزاری اتفاقای بهتری میافته
نظر شما چیه!؟!
علی
|
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
تو ایران یه چیز فقط میاد پایین اونم ارزش ریاله
علیرضا کرمی
|
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
ارزونی میشه یعنی چه ؟؟؟اگر تمام دنیا بسیج بشن ارزونی تو ایران نمیاد چرا؟چون نمیخوان ارزان بشه وسلام .دیگه خود گول زدن خیلی بده.
حسن
|
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
چطور میاد پایین بله کالایی که چهار ماه پیش 20 تومن بوده والان شده 100 تومن میشه 90 تومن میگن ده تومن ارزون شد
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
اگه مافیای ایران بگذارن!!!درکشوری زنده ایم که افزایش قیمتها سرسام آور وکاهش قیمتها زیر۲درصد!!یه شبه قیمت خودرو صدهامیلیون افزایش اونوقت چندوقت بعد ۵میلیون کاهش!!!عمرمون به فنارفت.
فقط لفظش فایده ندارد یه جوری بارباید نیومد از زمان زمین کالا وارد میشد همه جوره جورجور مگ شوخی ،مدتی که مردم ایران تحریم بودند ازشعب ابی طالب تایوسف مصر و،،،انقدرنبوده تاریخ آنقدر انحصاروتحرین نبوده،،،، بشکنید این دیوار تیره وتار را،،،،،،،باید ارزانترازهرچی ارزانی که بشربه چشم خود دیده شود مردم تاوانس رادادددند،،،،،،فراترازحق ،،،،،آینده این سرزمین برایش مهم،،،،،،این ارزانی برای رشد وجهش وزیرساختش......
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۴
0
1
پاسخ
کشوری با این همه مرز زمینی و همسایه رفته وابسته امارات شده که کالاهای رو ترخیص کنه ، چه خنده داره