قبلا که با امارات مشکلی ندارشتیم،ارزونی بود که الان این ارزونی ایجاد میشه
ما هیچ وقت ارزونی رو نخواهیم دید
ناشناس
|
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
هیچ چیز ی تا به حال نشده گران بشه بعد ش ارزان بشه محاله
یک هم وطن لازم نیست نان نوشته شود
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
تا به حال شده مگه قیمتت این همه اجناس بره بالا دوباره بیاد پایین مرغ ۱۲۰ سی تومانی رو بردن رسوندن تا ۵۰۰ ۶۰۰ تومان مرغ ارزون شده تخم مرغ شونه ۸۰ هزار تومان بردید به ۶۰۰ هزار تومن الان اومده به ۴۰۰ هزار تومان میگید ارزون گردیم پس این حقوق بازنشستهها فروردین اردیبهشت چی شد بازنشسته که ۱۵ میلیون خوردهای میگیره برای چی نگه داشتین فروردین اردیبهشت رو تو رو به خدا هوای ملتو داشته باشید این ملت همون ملتیه که صد و خوردهای شب تو خیابونایی حق ما این نیست
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
امارات باید جریمه بده به خاطر اینکه با دشمن همراهی کرده و نگذاشته که اجناسی که در راه ایران بوده به راهش ادامه بده و توقیف کرده حالا ی چیزی هم بهش بدید باورش میشه
احمد
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
سلام وخسته نباشید. سلام برحسین ع سلام خداوندبر رهبر شهیدوشهدای جنگ.خداوند راشکر میکنیم ان شاالله همه باهم میهن خود را اباد کنیم.مردم گناه دارن به این ماه عزیز
ناشناس
|
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
همه چی ۲۰۰درصد ۳۰۰درصد گرون شده و حالا میگید قیمت ها کاهش پیدا میکنه، چقدر میخواد قیمت پایین ۱۰درصد یا ۲۰درصد ؟؟ چه خیال باطلی!!!
ناشناس
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
1
پاسخ
وای وای وای من وارم ازفقر ممیرم به دادم برسید نمیتونم چیزی بخرم وحشت دارم برمغازه نمیتونم جیزی بخرم
منصوریلالی
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
من الان عمرم55ساله است تاحالاندیدم جنسی گرون بشه بعداززون بشه این جای خندهداریه
علی
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
سالهای زیادی است که در اثر بحرانها مختلف و گرانی دلار همه چیز گران میشود ، اما بعد از رفع مشکلات و پایین آمدن دلار قیمتها نه تنها پایین نمیآید بلکه گرانتر هم میشود ، به هر صورت مردم همیشه باید نگران اقتصاد باشند .
ناشناس
|
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
تا سیستم دلال محور و رانت بازی هست هیچی پایین نمیاد مشکل ما کشور خارجی نیست از داخل هست
ما هیچ وقت ارزونی رو نخواهیم دید