ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
قبلا که با امارات مشکلی ندارشتیم،ارزونی بود که الان این ارزونی ایجاد میشه
ما هیچ وقت ارزونی رو نخواهیم دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هیچ چیز ی تا به حال نشده گران بشه بعد ش ارزان بشه محاله
یک هم وطن لازم نیست نان نوشته شود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
تا به حال شده مگه قیمتت این همه اجناس بره بالا دوباره بیاد پایین مرغ ۱۲۰ سی تومانی رو بردن رسوندن تا ۵۰۰ ۶۰۰ تومان مرغ ارزون شده تخم مرغ شونه ۸۰ هزار تومان بردید به ۶۰۰ هزار تومن الان اومده به ۴۰۰ هزار تومان میگید ارزون گردیم پس این حقوق بازنشسته‌ها فروردین اردیبهشت چی شد بازنشسته که ۱۵ میلیون خورده‌ای می‌گیره برای چی نگه داشتین فروردین اردیبهشت رو تو رو به خدا هوای ملتو داشته باشید این ملت همون ملتیه که صد و خورده‌ای شب تو خیابونایی حق ما این نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
امارات باید جریمه بده به خاطر اینکه با دشمن همراهی کرده و نگذاشته که اجناسی که در راه ایران بوده به راهش ادامه بده و توقیف کرده حالا ی چیزی هم بهش بدید باورش میشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
سلام وخسته نباشید. سلام برحسین ع سلام خداوندبر رهبر شهیدوشهدای جنگ.خداوند راشکر میکنیم ان شاالله همه باهم میهن خود را اباد کنیم.مردم گناه دارن به این ماه عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
همه چی ۲۰۰درصد ۳۰۰درصد گرون شده و حالا میگید قیمت ها کاهش پیدا میکنه، چقدر میخواد قیمت پایین ۱۰درصد یا ۲۰درصد ؟؟ چه خیال باطلی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
وای وای وای من وارم ازفقر ممیرم به دادم برسید نمیتونم چیزی بخرم وحشت دارم برمغازه نمیتونم جیزی بخرم
منصوریلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
من الان عمرم55ساله است تاحالاندیدم جنسی گرون بشه بعداززون بشه این جای خندهداریه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
سالهای زیادی است که در اثر بحرانها مختلف و گرانی دلار همه چیز گران می‌شود ، اما بعد از رفع مشکلات و پایین آمدن دلار قیمتها نه تنها پایین نمی‌آید بلکه گرانتر هم میشود ، به هر صورت مردم همیشه باید نگران اقتصاد باشند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
تا سیستم دلال محور و رانت بازی هست هیچی پایین نمیاد مشکل ما کشور خارجی نیست از داخل هست
نظرات بیشتر