حرفایی الکی .کی قیمتها پایین اومده که این دومین باشه .بایستی اصلاحات اساسی و ساختاری در اقتصاد و سیاستهای داخلی و خارجی انجام بشه اونوقت میشه امیدوار شد .
ایرانی
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
فکر کنم آقای فاروقی تازه به ایر ان آمده ؟ میگه ارزانی در راه است !
زن ایرانی
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
مواظب دزدهای سر گردنه باشید
ناشناس
|
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
همش دروغه
یعقوب شمشیرساز
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
سلام حداقل اجناس داخلی که درداخل تولید میشه ارزان کنید مثل بعضی ازداروها،بنده ماه گذشته داروی فیناپرست برای پروستات رو۱۳۵ هزارتومان خریدم ولی متاسفانه اینماه همان دارو را ۴۵۰هزارتومان خریدم ببینید چقدر گرون کردن ، بخداگناه داره، وزیر بهداشت ودرمان رسیدگی بکنندممنون
ناشناس
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
فقط کنار گود نشستید ومیگید لنگش کن وقتی اگاهی لازم در رابطه با مسایل مملکت ندارید بی خود طز ندید یه کم در ک از گرفتریهای دولت هم خوبه که داشته باشبم البته با بعضی از سیاستهای غلط گذشته که مسولین وقت سعی در درست کردنش دارند اقای ریس جمهور هم وجدانن انسان صادقی هست اگر بگذارند کارشو بکنه