ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
حداقل برنج وحبوبات رو ارزون کنید از کجا بیاریم برنج ۳۰۰ و۴۰۰ بخریم ،در همه کشورهای فقیرحداقل ۱۰ رقم از مواد غذایی کشور ارزون هست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ارزش پول ملی ایران بالا بره همه چیز درست میشه اگه بسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بخدا نگید امارات اجازه داده اصلأ امارات در حدی هست که برای ما دستور صادر بکنه یه کشور که نه یه ریگزار برای ما تعیین تکلیف بکنه برای ایران جانم خیلی سنگینه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ریشه ی این مملکت را ایران خودرو و سایپا درآوردن اولین عامل توررم در مملکت هستن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
مگر قبل از محاصره ارزونتر بود..........چیزی که در ایران هرگز اتفاق نمی افتد.
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
راست میگید جلوی خودرو ساز ها بگیرید
توی ایران چیزی نیست بره بالا نمیاد پایین
فقط قیمت انسان که بالا نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
مهمترین چیز پایین اومدن قیمت ماشین و خونه است چرا کسی نمیتونه قیمت ماشین پایین بیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
شوخی میکنید ؟ مگه میشه توی این مملکت یه چیزی بعد از گرونی ارزون بشه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
دنیای واردات کالا هم انجام بشه هزار تومان هم چیزی در داخل کاهش پیدا نمی کند،وقتی ایران خودرو مثل آب خوردن ۴۰درصد در یک روز افزایش قیمت میده یعنی خیالتون راحت کاهش قیمتی در کار نیست
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
میدونی عرضه و تقاضا چیه
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
دولت یکبار هم شده کل نیاز مردم را خودش بدون واسطه وارد کند و روانه بازار کند تا رانتخوار و آنهایی که همه نیاز ملت را انبار کرده ووارد بازار نمیکنن تا گران شود کمرش شکسته شود
نظرات بیشتر