حداقل برنج وحبوبات رو ارزون کنید از کجا بیاریم برنج ۳۰۰ و۴۰۰ بخریم ،در همه کشورهای فقیرحداقل ۱۰ رقم از مواد غذایی کشور ارزون هست
رضا
|
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
ارزش پول ملی ایران بالا بره همه چیز درست میشه اگه بسه
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
بخدا نگید امارات اجازه داده اصلأ امارات در حدی هست که برای ما دستور صادر بکنه یه کشور که نه یه ریگزار برای ما تعیین تکلیف بکنه برای ایران جانم خیلی سنگینه
محمد
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
6
پاسخ
ریشه ی این مملکت را ایران خودرو و سایپا درآوردن اولین عامل توررم در مملکت هستن
حسین
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
مگر قبل از محاصره ارزونتر بود..........چیزی که در ایران هرگز اتفاق نمی افتد.
خلیل
|
|
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
راست میگید جلوی خودرو ساز ها بگیرید
توی ایران چیزی نیست بره بالا نمیاد پایین
فقط قیمت انسان که بالا نمیره
ناشناس
|
|
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
مهمترین چیز پایین اومدن قیمت ماشین و خونه است چرا کسی نمیتونه قیمت ماشین پایین بیاره
ناشناس
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
شوخی میکنید ؟ مگه میشه توی این مملکت یه چیزی بعد از گرونی ارزون بشه ؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
دنیای واردات کالا هم انجام بشه هزار تومان هم چیزی در داخل کاهش پیدا نمی کند،وقتی ایران خودرو مثل آب خوردن ۴۰درصد در یک روز افزایش قیمت میده یعنی خیالتون راحت کاهش قیمتی در کار نیست
پاسخ ها
م
||
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
میدونی عرضه و تقاضا چیه
بهرام
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
دولت یکبار هم شده کل نیاز مردم را خودش بدون واسطه وارد کند و روانه بازار کند تا رانتخوار و آنهایی که همه نیاز ملت را انبار کرده ووارد بازار نمیکنن تا گران شود کمرش شکسته شود