امارات به خاطر ایران و به خاطر تحریم های ایران امارات شد... اگه قرار باشه ما دیگه تحریم نباشیم کسی محل هم به این کشور کوچولو نمی زاره... بچرخ با بچرخیم
محمود
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
4
4
پاسخ
امارات بجای صرف هزینه های سرسام آور ، تلاش برای بهبود روابط رو در برنامه های خود جایگزین کند