جلوی ضرر رو از هر کجا بگیری منفعت.صنعت مونتاژ کاری با این رویه باید برای همیشه تعطیل بشه.مونتاژ کاری که باید عصای دست دولت باشه شده وبال گردنش.
رضا اهوازی
|
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
4
پاسخ
ما تو بخش خودرو همیشه دنبال سخت ترین راه حل ها میگردیم تا مثلا بگیم ما تولید کننده هستیم
چرا مثل کشورهای عربی یا ترکیه واردات رو ازاد نمیکنیم تا مردم ماشین خوب با نرخ مناسب سوار بشن
آقایان دولتی آقایان مجلسی مانخوایم از تولید رانتی داخل با قیمت چن برابر جهانی و استفاده وحشتناک از ارز دولتی استفاده کنیم کی رو باید ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ترکیه اصلا وارداتش آزاد نیست و مالیات شدیدا بالایی داره و هیچکس خودرو وارد نمیکنه خیلی کم داخل ترکیه
اما در عوضش تمام شرکت های بزرگ داخل ترکیه خط تولید دارن و مالیات نمیدن، کاری که ما باید بکنیم و زمانی رنو کرده بود داخل ایران
فورد، تویوتا و شرکت های اروپایی
ناشناس
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
والا ما چیز زیادی هم نمیخواستیم انقدر بهمون سخت گرفتین. فقط میخواستیم جای 207، تویوتا کرولا پرفروش ترین ماشین بازار باشه و ملت بتونن بخرن . همین
حتی اگه همون 207 هم به اندازه نیاز بازار تولید میکردین که قیمتش نشه 2-3 تومن خوب بود والا . ولی نه تولید کردین نه وارد کردین ( حتی دست دوم )
ناشناس
|
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
تازه فهمیدین؟ این همه سال مردم میگن واردات رو بدون تعرفه های نجومی آزاد کنین برای همین چیزاست
ناشناس
|
|
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
2
پاسخ
بعنوان مصرفکننده خودرو کاملآ از صنایع خودروسازی واقعاً واقعاً نومید هستم. خدانگذره
ناشناس
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
آخرش قیمت ها دوباره چند برابر میشه و طبق معمول به ضرر مردم تموم میشه ... هیچ چیزی هم درست نمیشه
ناشناس
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
نه تنها صنعت خودرو که به این باتلاق افتاده بود برایشان درس عبرت نشد بلکه صنعت لوازم خانگی هم دقیقا گرفتار بیماری انحصار و رانت و تولید محصولات مونتاژی بنجول شد
ناشناس
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
آفرین. زرنگن
قریش
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
تولید را حاکمیت تعریف و پشتیبانی می کند نه تولیدی ها
ناشناس
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
همین ارزها را بدهید بهترین ماشین را وارد کنید
آها اینجوری آقایان نمی توانند میلیونها دلار پپول به جیب بزنند و مردم راحت باشند