احتمال می رود کارخانه خودروسازی جنرال موتورز در ایران احداث شود.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
در این وضعیت کمبود ارز دنبال واردات خودرو هستن اونهم به تعداد بالا و گران همینطور آیفون اونوقت گوشت ندارن بخورن
حمید
|
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
0
0
پاسخ
در این وضعیت کمبود ارز دنبال واردات خودرو هستن اونهم به تعداد بالا و گران همینطور آیفون اونوقت گوشت ندارن بخورن.مثل هییت هفت نفره زمان انقلاب یک شورا تشکیل بشه برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری صنعتی .اعضاش بیشتر بخش خصوصی باشن به خصوص در این شرایط در هر استان یا شهرستان که موانع بورکراسی تولید که بخصوص در آیین نامه ها به علت بورکراسی پیچ در پیچ ورانتی هست رو برطرف کنن و همینطور جلوگیری از وارداتی مثل خودروی خارجی و حمایت هز تولید داخلی البته بدون رانت مثلا با مقایسه با هند و چین و پاکستان