وقتی ۹۰ درصد خودروهای چینی کشور مستقبم از چین وارد و مونتاژ می شوند چرا دولت ارز مفت به مونتاژکاران به اسم تولبد می دهد؟؟؟ دولت این ارز را به مردم بدهد تا مردم راسا خودشان خودرو وارد کنند.
ناشناس
|
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
برکناری بعد از یه اضهار نظر واقعی....................
ناشناس
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
ودر این بین نقش نظارتی دستگاههای مرتبط کجاست؟ چرا سازمانهای نظارتی در اینگونه موارد دخالت نکرده اند؟ چرا موقع تخصیص ارز عملکرد این مونتاژکاران مورد بررسی قرار نگرفته؟ ودر نهایت مطابق معمول مصرف کننده بی نوا سرش کلاه رفته و میرود.زیاده عرضی نیست.
ناشناس
|
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
4
پاسخ
الان خودرو ارزون میشه یا گرون؟؟
ناشناس
|
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
خزانه هم خالی شده دیگه ارزی نیست که مفت باشه یا نباشه
ناشناس
|
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
خوشمان آمد!کلی خندیدیم!!
ناشناس
|
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
چقدر شما ساده اید
ناشناس
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
نگران نباشید . گردن کلفت در هر صورت راهش رو پیدا می کنه