ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
بشنو ولی باور نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
وقتی ۹۰ درصد خودروهای چینی کشور مستقبم از چین وارد و مونتاژ می شوند چرا دولت ارز مفت به مونتاژکاران به اسم تولبد می دهد؟؟؟ دولت این ارز را به مردم بدهد تا مردم راسا خودشان خودرو وارد کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
برکناری بعد از یه اضهار نظر واقعی....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
ودر این بین نقش نظارتی دستگاههای مرتبط کجاست؟ چرا سازمانهای نظارتی در اینگونه موارد دخالت نکرده اند؟ چرا موقع تخصیص ارز عملکرد این مونتاژکاران مورد بررسی قرار نگرفته؟ ودر نهایت مطابق معمول مصرف کننده بی نوا سرش کلاه رفته و میرود.زیاده عرضی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
الان خودرو ارزون میشه یا گرون؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خزانه هم خالی شده دیگه ارزی نیست که مفت باشه یا نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
خوشمان آمد!کلی خندیدیم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
چقدر شما ساده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
نگران نباشید . گردن کلفت در هر صورت راهش رو پیدا می کنه
حاحی منزلتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عجب
نظرات بیشتر