وافعاااامایه تاسف هست پولمان رودزدیده اندواسمش رواختلال گذاشتن یکی هم نیست جلوی این هاروبگیره
فرشاد
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
با سلام
با مراجعه به 2 شعبه بانک تجارت در میدان کاج سعادت آباد و علامه جنوبی متوجه شدم که جتی کارکنان بانک ها هم به درستی در خصوص زمان بازگشت وضعیت جا به جایی پول از این بانک ها توجیه نیستن و متاسفانه حقوق پرداختی بسیاری از هموطنان از جمله خود بنده در این بانک ها به نوعی بلوکه شده اند و امکان پرداخت پایا و ساتنا چه بصورت غیرحضوری و چه بصورت حضوری امکان پذر نیست. و جالب اینکه میگن نماینده شرکت تون بیاد برای هر کدام از کارمندان و کارکنانش چک رمزدار بگیره و بده به شما و اکثر قریب به اتفاق شرکت ها بابت جسابهای حقوقی شون کارت ندارن .... واقعا وضعیت اسفباری هست بعد از 4 ماه کار میخواستیم اولین حقوق مون رو از این شرکت جدیدمون بگیریم که با این ترفند بانک مرکزی کلیه پولهای ما قفل شده.
ناشناس
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
4
پاسخ
روز چهارشنبه و پنجشنبه برام پول واریز شده اما تا امروز پول نشسته تو حساب صادراتم امروز یه چک دارم ک اگه نقد نشه مجبور مبرم بانک ببینم چی میگن بانکا جواب صاحبخونه رو میدن اگه نتونیم پول بموقع بدیم بهشون؟
هما طاووس
|
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
هر دم از این باغ بویی رسد تازه تر از تازه تری میرسد...بعد از یک ماه خواستیم وام بگیریم از بانک تجارت هی عقب انداختن بعدش هم شد همین واقعا باید هرروز به این مملکت تأسف خورد
ناشناس
|
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
2
پاسخ
سلام از ۲۳ خرداد تا الان موشگل کارت به کارت دارم و کارت بانکیم ندارم مجبورم با همرا بانک صادرات انتقال بدم و ۲۷ خرداد رفتم بانک صادرات کارت بگیرم میگن سیستم کار نمیکنه و دسترسی نداریم دستگاه خاموش هست و امروز رفتم کارت بگیرم بازم دیدم میگن سیستم خاموش هست خوب من باید چکارکنم به همراه بانک صادرات کار نمیکنه و دست رسی به پول نداریم نه کارت میدهد نه همراه بانک دورست کنید توروخدا درست کنید تورو به این ماه محرم درست کنید ماه چه اشتباهی کردیم در بانک صادرات حساب داریم الان اگر یک پول اشتبا میومد به حساب مون سرویس میکردین
Mhd
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
5
1
پاسخ
از قدیم گفتن آدم خوش معامله شریک مال مردم.بیشتر این بد حساب ها هستن که با بانک مشکل دارن.خوش حساب رو سریع بانک مشکل شون حل میکنه.
ناشناس
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
پاسخ
سلام ، ۲۱خردادچک بین بانکی ۲میلیاردی توحساب ملی خوابوندم شنبه بانک هک کردن تا الانم پول به حسابم نیومده . ۲۴ خرداد هم بااین پول ی چک دیگه باید پاس میشد آیا کسی هست پاسخگو باشه ؟تورو خدا ی کم به فکر ماهم باشین . کم بدبختی نداریم که!!!!
ناشناس
|
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
کسی که کارت رو حسابش نداره باید چکار کنه به شعب بانک میریم میگن سامانه قطعه مشخص نیست کی درست میشه
ناشناس
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
پاسخ
ما مشتری حقوقی هستیم و تمام پرداخت های ما مثل پرداخت کرایه و تسویه حساب مونده .. نه شعبه مینونه پرداخت کنه نه اینترنت بانک ... داریم کلافه میشیم واقعا
ناشناس
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
2
3
پاسخ
نمی تونید مشکل را حل کنید از متخصصین افغانستان لااقل کمک بگیرد ، مردم را اذیت نکنید