موجودی قبل از اختلال داخل کارت شما هم نیست بانک ملی ؟
ناشناس
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
سلام
لطفا بفرمائید تکلیف حقوق بازنشستگان که بحساب بانک صادرات واریز شده چچه میشود؟
چطوری جابجا کنیم ویا برداشت داشته باشیم
reza
|
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
سلام
1.وقتی قسط بانک را نمیدهی بدون توجه به دلیلت ،بانک جریمه ات میکند چرا بخاطر عدم خدمات رسانی بانک ملی ، بانک ملی جریمه نمیشود؟
2.در اسفند پارسال در حساب من پول بود و پرداخت اتوماتیک قسط وام بام فعال بود ولی بانک ملی در فروردین 300000تومان جریمه دیرکرد گرفت و نداد و نداد یعنی مردم باید خسارت بی لیاقتی این بانک را باید بدهند
3.الان میگویند بانک حک شده ولی میشود انتقال پول کارت به کارت داشت چرا حتی از درون بانک هم نمیشود انتقال پایا داد پول کارت به کارت شیرین تره
علی
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
پاسخ
سلام شرمنده از اینکه بگوییم مسولان بی لیاقت تمام زندگی ما را نابود کرده اند من فروشگاه دارم و دو دستگاه پوز بانک ملی دیروز موجودی با دستگاه گرفتم که امروز چک دارم پرداخت نمایم دیروز تو حسابم پول بود امروز خالی شده این مشکل را به که باید بگم امروز علیرغم داشتن پول ۸۰۰ ملیون برگشت خورده کاسبی هم که نداریم بانک مراجعه میکنیم میگی درس میشه حتی با کارت خیلی جاها خرید هم نمیتوانیم بکنیم کی به داد ما میرسه همش دروغ میشنویم
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
6
پاسخ
بابا یکی به اینا بگه شکم زن و بچه و اجاره خونه و قسط و بدهی و بدبختی صبوری نمیفهمه چرا اذیت میکنین مردمو...
علی
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
5
پاسخ
ایکاَش مردم فقط یکبار صبوری کردن رو کنار بگذارند. بعد از اون دیگه مجبور به صبوری نیستند
ناشناس
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
1
4
پاسخ
ما کلآ کارمون صبوریه
محمد
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
4
پاسخ
من مدیر عامل یه شرکتم، کلی بدهی و چک بیرون دارم، باشه من صبوری میکنم ولی اونی که از من میلیاردی طلبکاره که این حرفا حالیش نیست، سود پولشو میخواد، روی یه کار ۲ میلیاردی، ۷۰۰ میلیون ضرر کردم، و دیرکرد باید پرداخت کنم، کی جوابگوه، چجوری باید جبران کنم
پول نیروهامو پرداخت نکردم
بندگان خدا رو بیمه شون رو پرداخت نکردم و اداره تامین اجتماعی که یه اداره دولتی هست چرا صبوری نمیکنه و تووی این اوضاع داره جریمه برام صادر میکنه
اداره مالیات چرا صبوری نمیکنه و داره جریمه برام صادر میکنه
بازار که صبوری حالیش نیست، پولشو میخواد
شما را به قرآن از خواب بلند شید، بفکر مردم بیچاره باشید
علی
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
3
پاسخ
پس از ۱ ماه دویدن جهت دریافت مطالبات در پروژه مبلغ ۲۵ درصد از صورت وضعیت قرار شد پرداخت بشه که مبالغی برای کارگران و اکیپ های اجرایی واریز بشه که اونم از هفته گذشته اسناد پرداختش بانک صادرات خوابیده!!!!!!
اگه واقعا رانت و بخور بخور نیست پس چیه!!!!
پول کارگر خوردن نداره!!!!
مهدی
|
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
4
پاسخ
واقعا جای تاسفه …خدمات بانکی تو کشور دیگه ای یک روز قطع بشه مدیر عامل و کل تیم امنیتی بانک اخراج میشن …اینجا بعد ده روز اکتفا کردن به یه بیانیه و اونم که به درد کسی نمیخوره ..من حتی اقساط خود بانک صادرات و ملی رو هم نمیتونم پرداخت کنم و الان داره جریمه تاخیر میخوره …جریمه تاخیر بیخودی به خاطر خرابی خدمات خود بانک رو چرا من باید پرداخت کنم ..من با حقوق ناچیز زندگی میکنم در حالی که کارمند بانک با حقوق های خیلی بالا و بدون پاسخگویی به مردم…