کبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کارت اصلی من که به سپرده وصل هست اصلا در همراه بانک و سپینو نیست خود پرداز هم میگه اصلا چنین کارتی وجود ندارد والله بخدا من به پولم نیاز دارم مریضم و از حسابی که کاراش امانت دست کنه دارم خرج میکنم چطور دو کارت حقوقی من بعد از سه روز کار کرد کارت سپرده مسدوده
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
سلام تا کی میخواهید این کار و ادامه بدید تا قیمت طلا و دلار ثابت نگه دارید ، دنبال چی هستید مردم و بدبخت کردید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
متاسفانه هنوز به مردم دروغ گفته می شود ،امروز 30 خرداد هنوز سیستم بانک ملی قطع است حتی پس از مراحعه حضوری به بانک ،گفتند سامانه ها قطع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
یک هفتس چک کلر کردم نه چک میدن نه برم جای دیگه نه پولش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
کمی خجالت بکشید مردم رو گیر اوردید روی یک تردمیل در حال حرکتیم درجا میزنیم بلایی به سر مردم اوردید که اه ندارن با ناله سودا کنن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
بانک ملی در یک سال اخیر 4 بار این اتفاق افتادهخ این موضوع ساده نیست پول ردم بلوکه کرده و نمی دهند بنده به شخصه در بانک ملی دیگر 1 ریال هم نگه نمی دارم باید بانک های اینگونه تحریم شوند توسط مردم - کارمندان برخورد می کنند مثل اینکه با نوکر پدر خود روبرو هستند بجای پوزش عذرخواهی به ما چه - شغل دولتی همین است هیچکس پاسخگو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
از کارت بلو بانک دو میلیون به کارت بانک ملی واریز کردم پیامک واریز نیومد ولی واریز شده بود. کارت بانک صادرات که مخصوص واریز حقوق وظیفه بگیران بوده موجودی گرفتم دو کارت روز پنج شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر ۴۶ میلیون تومان به هر دو کارت واریز شده یعنی مجموعا ۹۲ میلیون تومان. در حالی که برای پرداخت حقوق ۲۸میلیون تومان باید واریز می شده. وقتی بخواد از سپینو انتقال وجه انجام بده برای یکی از کارت ها مینویسه موجودی ۴ میلیون تومان برای یکی دیگه مینویسه موجوی ۹ میلیون تومان.!!!!
یبحیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
چرا بانک مرکزی ابن بانکها که ندابیر امنیتی نا موفقی دارند را جریمه نمی کند! این سومین حمله در این پانزده ماه بوده است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
ما رو بدبخت کردن من که همه موجودی و حقوقم ۱۵ میلیون بوده از کجا بیارم چک حقوقم توی بانکه نمیتونن واریز کنن برام.امروز رفتم بانک میگه دوشنبه به بعد شاید فرجی بشه بعد میگن اعتماد کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
خود همتی و بانک مرکزی خودشان حمله ی سایبری به سرمایه های مشتریانشان هستند.
که بایستی خسارات هر روز بی ارزش شدن ریال و ضرر به اموال نقدی را جوابگو باشید
نظرات بیشتر