من در مورخ 30/3/1405 مراجعه کردم فقط یک کارمند پشت باجه بود پرسیدم مشکل بانک حل شد گفت خیر حتی دستگاهی که شماره میداد هم کار نمیکرد
asman
|
|
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
میخوام وام بگیرم از بانک ملی اونم یک هفته قطع شده کی درست میشه پولو بگیریم خیلی خیلی واجبه میشه زود درستیش کنیدتو رو خدا
مهرداد شفیقی
|
|
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
بانک صادرات از داخل شعبه هم پول انتقال نمیده
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
تا این لحظه هیچ مسئولی حاظر نشد جوابگوی خسارتی که بابت محدودیت دسترسی به حساب به ملت وارد شده باشه. حالا اگه دوروز قسط ما عقب بیفته مسدود حساب ضامن و خودمون و جد و آبادمون در دستور کار قرار میگیره جریمه دیرکرد هم بهش اضافه میشه
چرا بانکها جریمه تاخیر ارائه خدمات رونمیدن طبق قانون حمیت از مصرف کننده بانکها هم چون در ارائه خدمات کوتاهی کردن چه عمدی چه غیر عمد باید خسارت وارده به مشتریان را در جهت کسب رضایت پرداخت کنند
اینجا دیگه مراجع قضایی باید وارد میدان شده و اجرای قانون را تسریع و اجرایی کنند
سجاد
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
قسط و بدهی هارو خوب برداشت میکنید ولی سامانه برا واریز پول خرابه؟چند روزه حساب پوز واریز نشده ما هم بدهکاریم مشکل داریم
ناشناس
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
سلام این چه وضع ای درست کردین . من چک از بانک ملت دادم طرف برگشت زده با این که پولم در بانک ملی و چک مشتری از تاریخ 3/23 نمیتونم وصول کنم و جابجایی انجام بدم طرف هم چک من برگشت زده و معامله که انجام دادم داره فسخ میکنه با این که نصف پول دادم و پولم توی ملی گیر کرده
ناشناس
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
همتی هرجا بره، اونجا آباد میشه!
ناشناس
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
الان من بیشتر از دو هفته اس منتظرم وامم رو پراخت کنه بانک صادرات ....زنگ هم میزنم بهشون هعی امروز فردا میکنن کسی گردن نمیگیره ....الان مبلغ چکی که میخواستم با وام واریز کنمو کی میخواد بده آیا بانک بابت تاخیرش سود میده یا فقط عذرخواهی طبق معمول!!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
ماچک داریم رو وام حساب کرده بودیم تمام مراحل طی کرده بودیم یعنی درست میشه😢😭
ایرج
|
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
با سلام. هنوز اختلال در سامانه های بانک ملی و تجارت برقرار است و همه حساب هام غیر فابل دسترس شده اند. فعلا هشت روز صبر کردیم