حتی بانک ها درست جواب نمیدن الان که اینترنت و همراه بانک های کارمندان بانک واسه خودشون راحت هستن هر چی سریع تر اختلال بانک صادرات رو رفع کنید حقوق واریز شده چرا پیامک نیومده علت چیست
فاطمه
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
چرا پول مردم رو صاحاب شدین چرا دارید زور میگید چن وقته
سام
|
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
ب کدامین کناه تو این دوره بدنیا اومدیم..بعد از 21سال چک برگشت خورد ب لطف بی لیاقتی بانک ملی
دروغ میگن خودشون اختلال ایجاد کردن که از پول مردم سود بیشتری بگیرن
ناشناس
|
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
مستمری بگیران بدبخت خدمات کشوری که از بانک صادرات حقوق می کیرتد،نمی توانند حقوق بگیرند،این دسته افراد کارت بانکی هم ندارند و حقوقشان دفترچه ای است،حداقل فکری بحال این افراد بکنند
فاطمه
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
بابا من حقوقم تو بانک ملی واریز میشه الان هیچ پولی ندارم میگن واریز کردیم به حسابت نشسته
ناهید
|
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
با سلام و ادب، کارت بانک صادراتم گم شده است و دچار مشکل شده ام، به بانک که مراجعه می کنم می گویند دسترسی به سیستم ندارند، لطفا بگوید کی می توانم کارت جدید از بانک دریافت کنم، متشکرم
علی
|
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
امروز بانک رفاه هم اختلال شدید داشت و در هنگام خرید نه دستگاه کارتخوان حواب مب داد نه اپلیکیشن های موبایل 2 ساعتی هم معطل موندیم وصل بشه که نشد
ضیایی
|
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
از تاریخ بیست و سوم تا الان هزار تومن از مبالغی ک توی دستگاه کارتخوان ملی کشیدم ب حساب نیومده.الان 2برج چهار هست.ما ب پول نون موندیم والله.کرایه مغازه داریم .بدبختی داریم .مریض داریم.تمام پول کارکرد دستگاه پوز ملی ک داریم ب حساب نمیاد.همه کسبه همین وضع رو دارن.بیچاره شدن