بازنشسته آموزش و پرورش
|
France
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
حقوق بازنشستگی کفاف زندگی مان را نمی دهد.از بانک آینده سود می گرفتم که تبدیل به آینده شد.۲۶ خرداد باید سود می گرفتم هنوز واریز نشده.چرا زیرساخت این بانک ها باید اونقدر ضعیف باشه که بشه هکش کرد؟لطفا بانک مرکزی از جیب مبارکش سودها رو واریز کنه.پس برای چه زمانی پشتیبان بانک ها شده؟
حقوق بگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
بازنشسته هستم ازبانک صادرات حقوق میگیرم صبوری هم چشم صبرمیکنیم ولی لطف کنید بگید تا کی؟؟باحقوق ماه بعد می‌توانیم بگیریم انشاالله؟ نمی‌خواهیم مسوولین بزحمت بیفتند وناراحت بشوند عجله هم نداریم فقط بگن تا کی صبور باشیم ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
اگر بانک ملی سود ۵۰ درصدم پرداخت کنه به محض درست شدن بانک حسابن رو تو این بانک میبندم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
باسلام
جای تاسف داره از ۲۳ خرداد پولم توی بانک ملی مسدود هست و حسابم کلا مسدود شده کل زندگیم توی کارت هست و هیچ کسی هیچ جواب مشخصی نمیده،نه میتونم انتقال بدم،نه کارت به کارت،و نه کارت بکشم عملا حساب بدون هیچ دلیلی مسدود شده و هیچ کس پاسخگو نیست
متاسفم برا بانک ملی باید اسمش رو گذاشت میلی نه ملی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
الان ی هفته است تو دستگاه ملی کارت میکشم هیچ کدوم نیامده ب حسابم دستگاه دیگه ام ندارم کل کاسبیم بهم ریخته پول مردمو باید بدم بعده چند سالم آبروم رفت
محمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
عجب گیری کردیم کم بدبختی داشتیم حالا صبر کنیم که چی بشه ،من صبر کنم طرف مقابل چی ، پولشو میخواد خب ،باید پول دستم باشه که بدهی طرف و بدیم هروز زنگ میزنه اعصاب و روان برا ما نمونده بخدا یکی جوابگو هم نمیشه اه،یه هفته اسیریم
افسانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
کارکنان بانک حقوقشون به جاس ودر عوض کاری هم انجام نمی دهند یک ماه هم قطع باشه به نفع اوناس

فکر شما راهم نمی کنند ،تا بهشون هم می گیم چک داریم میگند مگه ما کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
به بانک صادرات من پایا کردند الان 1 هفته ست اصلا معلوم نیست این پولا چی شده و کجاست و هیچی به حسابم واریز نشده و برگشتم نخورده
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
بانک ها هیچگونه انتقال بین بانکی و گرفتن چک از مشتریان را انجام نمی‌دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
سلام الان ۸روزه ازبانک رفاه ۲۰۰میلیون برایم ساتناشده شماره پیگیری داردمی گویندهنوزدرست نشده بایدصبوری کنیدواردهفته دوم شدیم تاکی.
نظرات بیشتر