عجب اوضاعی هست. وقتی یک امکانی به کسی تفویض می شود، باید یک ناظر هم بالای سر وی مشخص شود تا این قصه ها رخ ندهد.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
0
پاسخ
متاسفانه قسمت شکایات و... در اپ های انلاین کشک است من چند بار سایت دیوار شکایت کلاهبرداری ثبت کردم هیچ جوابی دریافت نکردم خرید بلیط از علی بابا هم تاخیر عودت داشتم اما خب پیام عذرخواهی قبلش فرستادن و یکی دو روز بعد وجه برگشت دادند
آماج زاده
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
3
پاسخ
متاسفانه این سایت رو هلدینگی خریده که اکسکوینو هم مال اونه که خب مشخصه کلاهبردارن، بخش پشتیبانی هم کاری از دستش برای پول برنمیاد باید حضوری برید دفترشون.
ناشناس
|
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
2
پاسخ
متاسفانه این اتفاق برای من هم سال گذشته افتاده، فلایتیو تو این مورد خیلی همراهی سریع و خوبی با مشتریان ندارد.
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
1
پاسخ
من همین ماه دو بار از همراه اول اینترنت اینترنت چهل و سه تومنی خریدم. پول کسر گردید و از اینترنت خبری نشد . اگه می خواهید شما ه تماس هم بدهم. شاید یه عده بگویند پول زیادی نیست ولی به نظر من کار درست باشه خوبه که برای من مهمه
ناشناس
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
3
پاسخ
من هم از یکی از همین سایتها از سه ماه قبل یک تور رزرو کردم برای کل خانواده ولی این آژانس محترم درست روز قبل از پرواز هتل رو تغییر داد خیلی ساده یعنی بدون هیچ مسئولیتی یک مسافرتی که از سه ماه قبل برنامه ریزی کردی را خراب کرد.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
1
پاسخ
موضوع اینکه در ایران کسی هیچ سازمانی و ارگانی و نهادی پیگیری حقوق مصرف کننده در هر موضوعی نیست.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
2
1
پاسخ
سلام. نمی شد یک اسم دیگه واسه شرکتشون پیدا کنند، خوبیت نداره!!
مهدی
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
5
پاسخ
متاسفانه من هم تجربه بسیار بدی از خرید بلیط با فلایتیو و به شدت ضرر کردم ، بلیط پرواز خارجی رو چند ماه قبلش خریدم که باقیمت معادل دلار روز حساب کردن وبعد به دلایل اورژانسی باید تغییر میدادم ومجبور به کنسل کردن شدم ، بعد پس از کسر جریمه دررحالی که قیمت بلیط جدید به قیمت بیش از دو ونیم برابر شده بود ، مبلغ برگشتی رو به قیمت ریالی دو ماه قبل و پس از یکماه پس داده شد ، دقیقا و عملا۸۵ درصد از مبلغ پرداختی از بین رفت ، کلاشی کامل