دو هفته که خوبه?? این شرکت از زمان جنگ ۱۲روزه پول ما و هزاران مسافر دیگه رو نداده، اول که هی یک هفته دو هفته عقب مینداختن و میگفتن دیگه این سری واریز میشه، بعد قول ۳۰روز کاری دادن، بعد شد تا آخر شهریور، بعد شد تا آخر مهر الانم میگن تا آخر این هفته که اونم داره تموم میشه؛ خواهشمندم پیگیری بیشتری بشه راجع به فلایتیو.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
3
پاسخ
متاسفانه این شرکت های رانتی و بدون بازرسی و ارایه بیلان مالی و حسابرسی رسمی مثل قارچ زیاد شده اند تحت اسم های مختلف
ناشناس
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
0
پاسخ
تبلت خریدم با کد رجیستری روی جعبه و گارانتی ولی تبلت رجیستری نمیشد و اخر سر هم پس نگرفتن
عماد
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
2
پاسخ
متاسفانه فلایتیو کلاهبردار شده است، اواخر خرداد بلیط بنده به خاطر جنگ کنسل شد اما هنوز بعد از گذشت بیش از چهار ماه هنوز پول بنده را پس نداده اند. هر بار هم که زنگ می زنم می گویند تا اخر هفته پرداخت می کنیم. اما همش دروغ می گویند و تا به حال پول یک نفر از افرادی که بلیط شان در ان دوره کنسل شده را پرداخت نکرده اند.
واقعا نمی دانم کجا برم از این سایت کلاهبردار شکایت کنم.
مجید عباسی
|
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
2
پاسخ
تابناك عزيز با شجاعت خود كلاهبرداري صرافي ارزفي را نيز پيگيري كنيد
ناشناس
|
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
2
پاسخ
اصلا چرا باید پول را پس بده..... مگه بابک زنجانی پس داد؟ مگه چای دبش پس داد؟ مگه وام گیرندگان بانک آینده پس دادند؟ داعانیم آقا داغان
امیر
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
2
پاسخ
4 ساعت قبل از پرواز از آنتالیا به تهران به من زنگ زدند ( 1 سال و خورده ای پیش ) و گفتند پرواز شما لغو شده و پرواز جایگزین برای شما تهیه شده که معطل نگردید منتهی بار شما از 25 کیلو به 20 کیلو تغییر پیدا کرده . گفتم ما 3 نفر هستیم و با این 15 کیلو بار اضافه چه کنیم در کمال خونسردی گفتند به ما ارتباط ندارد. درخواست کردم بلیط ها رو کنسل کنند آن رو هم در کمال نا باوری انجام ندادند. خلاصه از بس من رو پشت خط نگه داشتند تا رومینگ تلفن من تمام شد. و در نهایت مجبور شدیم 15 کیلو بار را در ترکیه به امانت بگذاریم. در هنگام پرواز متوجه شدیم 2 پرواز آن شب را با همدیگر یکی کرده بودند برای سود بیشتر و مارو اینطور در عمل انجام شده قرار دادند. مستندات تمام موجود هست.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
0
پاسخ
بارها خرید داشتم و رضایت از عملکرد، پیگیری و اطلاع رسانی فلایتیو، ولی حدود 2-3 ماه هست که دیدم هم پروازهایی که در سیستم های دیگه نشان داده میشه، در این سایت نیست، هم اینکه ظرفیت اعلامی موبایل با سایت یکی نبوده و ایرادات فراوان در در نرم افزار سایت، اما باز بخاطر تجربه مناسب قبلی، خرید کردم و همین اتفاق ذکر شده در متن برای من هم پیش آمد، چندین بار پیگیری کردم و خدارو شکر بلیت مورد نیاز پر نشده بود و بعد از چند ساعت خرید قطعی شد. اما در همان زمان، سایت های دیگه، از جمله ایرلاین اصلی هم فروش داشتند و گیر های نرم افزار سایت فلایتیو خیلی زیاد شده.
قطعا شرکت به مشکلی خورده و بهتر هست بجای سکوت و اذیت مشتریان، مدتی تا اصلاح رویه، توقف داشته باشند، وگرنه، مشکل شاید حل شود، اما مشتری اگر جذب جای دیگه شده باشه، دیگه بر نمیگرده.
غیرشفاف بودن رویه تمام کسب و کارهای اینترنتی هست. مدیران میانی پول میگیرند تا بجای مدیران ارشد از خود خرج کنند و هویت بالا دستو پنهان نگه میدارند و از طرفی فرد مسئول واقعی معرفی نمیشه و بهم پاس میدن. چندین سایت به این شکل برخورد داشتم