با سلام عید سال گذشته اتفاق مشابهی از نظر بی احترامی سایتهای اینترنتی به مشتریان برای بنده افتاد. از طریق سایت ترب تلاش کردم از یکی از فروشگاههای تحت سایت مذکور خرید کنم که با ادبیات بی ادبانه و توهین فروشنده مواجه شدم وقتی برای ثبت شکایت در سایت ترب اقدام کردم سایت مذکور شکایت من را برای فروشنده فرستاد که او هم در پاسخ هم انکار می کرد هم طلبکار می شد و این گفتگوها در چندین نوبت رفت و برگشت بجایی نرسید و در پایان سایت ترب گفتگو را پایان داد بدون اینکه کمترین مسیولیتی در قبال موضوع پذیرفته باشد. تماس های تلفنی من با مرکز پشتیبانی ترب هم نتیجه مشابهی داشت. ظاهراً فروشندگان با اطلاع از این سیستم براحتی به خود اجازه می دهند با مشتریان برخوردهای توهین آمیز داشته باشند. جالب اینجا بود که از من طلب مدرک میشد مگر چه کسی تماس های خود را ضبط می کند که من کرده باشم!!؟
حمید
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
10
پاسخ
سلام
این سایت یکی از بد حساب ترین سایتها است
ما در زمان جنگ بلیت ازشون خریدیم هنوز بعد از کذشت 5 ماه نتونستیم پول خودمان را پس بگیریم و هر دفعه تماس می گیریم یک بهانها ای می گیریند اصلا اعتماد به خرید اینترنتی نباید کرد نخصوص این سایت ...
ناشناس
|
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
7
پاسخ
امیدوارم قانون در این کشور اجرایی شود
ناشناس
|
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
6
پاسخ
من براي ماموريت كارمندان يك اداره دولتي زير مجموعه وزارت ارتباطات 6 فقره بليط رفت به دزفول خريداري و كل مبلغ را از حساب تنخواه كارت دولتي پرداخت كردم و همين بلا سرم آمد و بيش از يك هفته است مبلغ 24 ميليون برايم واريز نشده.فكرش را بكنيد چه سود كلاني با سرمايه مردم ميكنند.متاسفانه هيچ نهادي هم آنها را نقره داغ نميكند.مانند صرافي ارزفي كه پول همه مردم را خورد و برد....
شهروند
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
9
پاسخ
اسنپ باکس هم شبیه این قضیه را برای ما پیش آورد . ما اشتباها بجای 1 میلیون 10 میلیون واریز کرده بودم اولش گفتند ما اصلا پس نمی دهیم بعد کلی پیگیری یک ماه بعد پس دادند.
احمد نیلی
|
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
7
پاسخ
سلام .من این مشکل را با اسنپ داشتم .شارز کردم از حسابم کسر شد ولی اسنپ من شارز نشد .صدبار تماس گرفتم میگن 72 ساعته واریز میشه ولی الان 15 ماه است که کسی پاسخگو نیست
ناشناس
|
|
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
6
پاسخ
پسر کامنتارو که خوندم فهمیدم چه خبببببببره..خیلی مواظب باشین مردم
جواد
|
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
5
پاسخ
سلام تابناک این فقط مختص این شرکت نیس همین داستان دقیقا باهمین کیفیت برای من با mrblitاتفاق افتاد و دقیقا من هم همین جواب هارو گرفتم جالب این بود که بعد از تماس با پشتیبانی طرف جای اینکه عذر خواهی کنه طلبکارم بود و اخرش گفت پول 40 روز دیگه بر میگرده . البته ناگفته نماند که زحمت کشیدن هفت روز بعد ریختن پول و ولی خیلی جالب بود تجربم حالا جدا ازون کلا بلیط فروشی چه قطار چه اتوبوس چه هواپیما مثل قبل نیس من کلا دیگه به خرید بلیط اینترنتی اعتماد ندارم اگه لازم باشه برای اثبات ادعام میتونم مدارکم هم ارایه بدم
ناشناس
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
8
پاسخ
میدونی چرا؟ چون میدونن قانون طرف اینا هست و این بنده خدا برای گرفتن ۱۸ میلیون تومن پولش بخواد شکایت کنه هم چند برابر هزینش هست و هم تقریبا یکسال باید دوندگی کنه
ناشناس
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۸/۰۶
0
4
پاسخ
همین موضوع برای من با شرکت آپتل پیش آمد . سیمکارت گردشگری خریدم و رفتم ترکیه .اونجا دیدم فعال نمیشه با پشتیبانی تماس گرفتم گفت سیمکارت اشتباهی براتون ارسال کردیم و دیگه نمیشه کاری کرد. وقتی برگشتم ایران 4 ماه پیگیری کردم تا تونستم 600هزار تومن پولمو پس بگیرم! حالا ضرری که اینترنت نداشتن تو ترکیه بهم زد بماند