این نتیجه مدیریت ضعیف و باند بازی است ، چوبش رو کی می خوره
ناشناس
|
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
2
پاسخ
چکار داری خودرو بی کیفیت میسازه یا نمیسازه! فعلا که به مدیرانش حقوقهای چند صد میلیونی میده.
Irooni
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
2
پاسخ
پارس خودرو زمانی که اسمش جنرال موتورز ایران بود خوب بود
ایرانی
|
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
1
0
پاسخ
ماملت طالب همان خودروهای قدیمی ومحکم هستیم دوباره بساز ...
محمود
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
1
پاسخ
اگه مدیریت ها طبق ضوابط و شایسته سالاری باشه و کسی با پارتی بالا نیاد،قطعا اوضاع خودرو سازی خوب خواهد شد.ولی وقتی طرف کشاورزی خونده و یا علوم حوضه و شده مدیر یک قسمت فنی و صنعتی،خوب تبعات آن همین اوضاع خودرو سازان ما خواهد شد.اونایی هم که تخصص دارند منزوی و بی انگیزه شدند.
ناشناس
|
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
4
پاسخ
تافتح قله ها زمانی نیست.صبور باشید
ناشناس
|
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
1
4
پاسخ
کل صنایع کشور در این ۴۷ سال به این روز افتاده
ایران من
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
4
پاسخ
مدیری که شبانه با یک تلفن مدیر چنین صنعتی میشه آخرش همینه دیگه .مثل کارخونه ها
بی نام
|
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
3
پاسخ
عمق فاجعه در سایپا جایی است که برای یک سانروف رو شاهین حاضر شد ۱۰۰۰ دلار بپردازد ولی برای ارتقای موتور حاضر نشدند ۹۰۰ دلار بپردازند اولویت مدیران سایپا در خودروسازی در حد نوجوانهایی هست که ماشین اسپرت میکنند دنیال رینگ و لاستیک و مانیتور و سانروف با موتور پراید هستند.
حسین
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
0
3
پاسخ
کجای مملکت درسته که خودرو سازیش درست باشه هر چه هم که از گذشته داشتیم نابود کردن رفت