قدرت طهماسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
این نتیجه مدیریت ضعیف و باند بازی است ، چوبش رو کی می خوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
چکار داری خودرو بی کیفیت می‌سازه یا نمیسازه! فعلا که به مدیرانش حقوقهای چند صد میلیونی میده.
Irooni
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
پارس خودرو زمانی که اسمش جنرال موتورز ایران بود خوب بود
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
ماملت طالب همان خودروهای قدیمی ومحکم هستیم دوباره بساز ...
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
اگه مدیریت ها طبق ضوابط و شایسته سالاری باشه و کسی با پارتی بالا نیاد،قطعا اوضاع خودرو سازی خوب خواهد شد.ولی وقتی طرف کشاورزی خونده و یا علوم حوضه و شده مدیر یک قسمت فنی و صنعتی،خوب تبعات آن همین اوضاع خودرو سازان ما خواهد شد.اونایی هم که تخصص دارند منزوی و بی انگیزه شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
تافتح قله ها زمانی نیست.صبور باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
کل صنایع کشور در این ۴۷ سال به این روز افتاده
ایران من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
مدیری که شبانه با یک تلفن مدیر چنین صنعتی میشه آخرش همینه دیگه .مثل کارخونه ها
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عمق فاجعه در سایپا جایی است که برای یک سانروف رو شاهین حاضر شد ۱۰۰۰ دلار بپردازد ولی برای ارتقای موتور حاضر نشدند ۹۰۰ دلار بپردازند اولویت مدیران سایپا در خودروسازی در حد نوجوانهایی هست که ماشین اسپرت میکنند دنیال رینگ و لاستیک و مانیتور و سانروف با موتور پراید هستند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۲
کجای مملکت درسته که خودرو سازیش درست باشه هر چه هم که از گذشته داشتیم نابود کردن رفت
نظرات بیشتر