مردم به خود بیایید همه در خطری بزرگتر از اونی که فکر میکنیم هست بیدار بشید شما بخدا،قدری همت کنید افغانی را بیرون کنید
ناشناس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
ازکوزه همان برون تراودکه دراوست،تعجبی نداره ازنمک خورونمکدان شکن،آدم بی هویت چنین شرح حالی داره.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آخه تو افغانی بوگندو چه عددی هستی که واسه ما شاخ و شونه میکشی بدبخت همون افغانستان هم جزو ایرانه خدارو شکر کن که همونم ازتون نگرفتیم
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آخه نان مفت خوردین حار شدین
ناشناس
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
3
1
پاسخ
این نقشه دشمن
مخصوصا چنین کلیپ هایی درست می کنند تا بین دو ملت اختلاف بیاندازند و دشمنان ایران بخصوص آمریکا و اروپا از این آب گل آلود ماهی بگیرند
مثل همین کلیپ هایی رو از طرف ایرانی ها برای افغانستانی ها پر می کنند
ناشناس
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
خیلی دوباره زیاد شدن، تمام سرایدارهای نزدیک محل کارمن در گلزار و اراج می بینم همه افغانی هستن، یک برج بلند دارن میسازن همه کارگرش افغانیه، دوشنبه بازار همه افغانی، میدان امام حسین، خ مازندران همه شاگرد بچه افغانی، خ دولت همه افغانی
علی
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
ما از نسل نادر هستیم تاریخ رو بخون ببین چکار خواهیم کرد بی شرف
بازنشسته ایرانی
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
باید بدون قسط شرط تمام افغانها را از ایران اخراج کنید به کمک مردم مردم بسیج کنید برای اخراج تا افغانیها بدانم که ملت یک پارچه خواهان اخراج آنها هستند
افغانی ها هر چقدر تغییر کنند خلق و خوشون عوض نمیشه اینکه خارج از ایران داره شاخ و شونه میکشه داخل کشور خودمون هم اینکار رو میکردن ما خواهان افغان ها تو ایران نیستیم پس حرمت خودتونرو نگه دارید و بمونید افغانستان خودتونرو درست کنید