افغانها خودشونو همه جانشون دادن اینا هرجای دنیا باشن شاخ میشن برای ایرانی تومدرسه برا بچه هامون دم درمیارن من اون بلا نسبت خوبشم دیدم خوبش ازبدش بدتره کاش همشون بیرون میکردن زیادی خوردن توایران حار شدن
ناشناس
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
خفه دهن گشاد
مجید
|
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
2
1
پاسخ
این بچه شکر زیادی خورده، ولی غالب افغانستانی هوایی که در ایران بودند این تفکر و عقیده را ندارند. و البته سگی که پارس کنه نمی گیره،
ناشناس
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
نمک به حرامه
علی
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
خخخخخههه
عباس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
پرروی دریده
خودت رو مرده حساب کن ...
ناشناس
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
درود بر همه ی هموطنان از ترک و لر و قشقایی و بلوچ و فارس قوم افغان یه بار دیگه هم همچین علطی کرده مطمئن باشید که خون نادر در رگهای مردم این سر
علی
|
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
فکر نکنم تا اون موقع زنده باشی آقی چوپان زشت
وای وطن ای وای وطن
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
تمام افغانها و طالبانی باید از ایران خارج شوند اینقدر همه هزینه شده برا دیوار حائل پس چطور این آشغالها وارد کشور میشن?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمود
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
س هرچه سریعتر افغانها بایداخراج شوند بعضی ازانها داخل کشو رعزیزمان چه جنایتها که نکر دنند