واقعا بعضی انسانها نمک به حرومند ،حلالت نباشه خدماتی که دیدی و داشتی حق تک تک فرزندان ایران گردن انسانهای بی معرفت افغان،سوای اونهایی که خوب بودن ولی غیرقانونی وارد شدند و مسئله حقوقی هست و اخراجشون واجب
محمد
|
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آقای پزشکیان رئیس جمهور عزیز لطفا خروج فوری افغانی رو ادامه بدین
نمک نشناس اگر ایران و ایرانی تا الان که به این سن رسیدی ازت حمایت نمی کرد که تو و تمام خاندانت تا حالا ص یار در افغانستان پوسیده بودید و بدست اقوام خودتون نابود شده بودید . لیاقتتون همین اوضاعه.. خدانشناس بی لیاقت.
نمک میخورند و نمک دان میشکنند حال و روز ما با همسایگان!
سید
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
مسولین چرا افغانی ها را کشور راه میدید مردم و فرزندان خودمون تو فشار هستن بعدش میرید اجازه میدید افغانی بیاد کشور مواد غذای نان آب گاز و... مردم را تصرف کنن به شمشیر مولایم ذوالفقار علی مردم دیگه خونشون به جوش اومده
سیاوش
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
طنز خوبی بود
ما ازافغانیا خیلی لطف دیدیم.اخه چه گلی شما روی سرمازدید .دزدی ..ناامنی...آثار وجود منحوس ونامبارک گروهی از شما بود توی این جنگ اخیر هم که دستان کثیف شما بی نقش نبود. من اگر رییس جمهور بودم دستور میدادم شمارو با لگد وچک و پس گردنی و درنهایت توهین وبی احترامی پرت کنم از مرز بیرون.
چرا که لیاقتتون بیشتر نیست.شما نون این حکومت خوردید و خیانت کردید .جنگ یادتون رفت؟ ایران پناهتون داد. تحصیل کردید آدم شدید.
حکومت برگرده میای؟?چه غلطا
دیگه چه خبررررر