مثل آفت هستن، یه خورده کنترلشون نکنی ، کل مزرعه رو می گیرن
ناشناس
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
فقط بشنید و بگویید همزبان هستیم باید همه افغانها اخراج کامل بشند
عشقم حاج قاسم
|
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
5
پاسخ
خفهههههههههه شو....
آرزو بر جوانان عیب نیست.مهمترین خسارات و ضررهای که با رفتن شما به ما ایرانیان در این برهه زمانی بر ما وارد شد به طوری که جبران ناپذیر است مشکل و پیدا کردن مغنی و چاه کن برای حفر چاه های عمیق تر جدید برای رسیدن به آب است..
هاشم محقق
|
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
4
پاسخ
من یک تکاور کلاه سبز بازنشسته هستم. خطابم به این افغانی مزدوره.
بیشرف من به اندازه موهای کثافتت سر دشمن بریدم
مطمئن باش پیدات میکنم و سرت رو میبرم و کادو میکنم میفرستم افغانستان
علیرضا
|
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
این حرفشون راباید یک منفعت طلب بشنود مثل پیمانکاران ساختمان که آنها را سرکار گذاشتن یایک باغدار که آنها را درباغ خود نگه داشتن برای نگهبانی از باغاتشان ما مردم ایران از شما مسؤلین میخواهیم از هرطریقی آنها را از هرجاکه درایران پناه بردهاند راباکمک مردم پیدا کنید وازمرز ایران اخراج کنید
باران
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
عجب ?حالا ما از این بترسیم یا از اسرائیل ???
ابراهیم
|
|
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
باید حساب پیمانکاروسرمایدارساخت تولید خیانت وجذب دارن رسید