نتیجه بی تدبیری وبی عرضه ای میشه این افغانی شپشو که ایرانی شجاع راتهدید میکنه
حسن
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
اخراجشون کنین افاغنه را.
یزدان
|
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
چهره این شخصو داشته باشین آخه نمک نشناس مردم ایران چه بدی به توکرده نمک بحروم کافر
بهروز
|
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
راه دادن افغانها از روز اول هم اشتباه بود.. اینها ذات خودرا بارها به ما اثبات کرده اند.. اینجا چندروز کار میکنند ادعای همه جور حمایتها را دارن.. درحالیکه در کشور خودشان گرسنه هستن ولی جرات ندارن یک کلمه اعتراض به زبان بیاورند.. باید تماما اخراج شوند..اینها برای ما دردسر خواهند شد.. سریعا باید اخراج شوند..
داریوش
|
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آقای مومنی
با درود بی پایان
باید افغانهایی که در دو سه سال گذشته آمدهاند هر چه سریعتر رد مرز شوند. این خواسته همه مردم ایران است.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سر سخنم با این اجنبی نمک نشناس است ایران و ایرانی از تبار کوروش و از تیره نادرشاه افشار است ...
حمید
|
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
حروم لقمه تو بیا من به عنوان یک ایرانی بهت قول میدم زنده برنمیگردی
ناشناس
|
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
اگه تو حکومت عوض کن هستی برو از طالبان حکومت رو پس بگیر که همتونو آواره کرده که با 500(نفر اومده رو سرتون داره حکومت میکنه
علی
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
یک نفر افغانی چه مجاز و چه غیرمجاز نباید توی ایران بمونه. از نان و آب و مسکن و.... مجانی استفاده کردند و میکنند. همشون رو باید بریزید بیرون.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
این بیشرفها بیاندازید بییرون
هوشنگ کشوری
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
اول افغانها برن سراغ اوناییکه آوارشون کردن وجانپناهی جز کشور عزیز ایران نداشتن باونا تسویه کنید بعد برا ما ایرانیهای قوی خط ونشون بکشید