اولا تقصیر خود دولته یه روز در دروازه رو باز کرد گفت خوش آمدید بعد الان یهو میخواد سازماندهی کنه هرکس هست بیرون میکنه طرف بیست ساله داره اینجا کارمیکنه گوششومیگیرن پرتش میکنن بیرون بدون این که به خانواده ش خبربدن . طالبان هم از خداشه برگردن شرط میبندم با ایران بستن، گفتن بفرستید بیان این هارو ایران ما هم جبران میکنیم
مرتضی
|
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
من دولت آباد اصفهان نشستم فقط تو خیابون که میرم افغانی افغانی ،چه خبره ،یه قانون سختی بزارید برا اینا که خونه میدن به اینا ،یه روز تو اسنپ هم یه افغانی اومد منا برد تا مقصدم ،ببین اینا تا کجا پیش رفتن حتی تو اسنپ ،واقعا متاسفم برا این مرزو بوم برا این بالا دستی ها ،یعنی نمیتونین اینا رو بریزید بیرون از کشور یا نمی خواهید ،جواب بدید
ناشناس
|
|
۰۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
مگر درخواب ببینی فقط اخراج کامل
سعید
|
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
مسئولین که هیچ نگرانی نداشتن و ندارند اگه داشتن اینقدر افغانی وارد ایران نمی کردن این فشار مردم بود که باعث شد این تصمیم را بگیرند.
مرتضی
|
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
این مردک بره تارخشون نگاه بکنه ،ببینه واسه کی داره شاخ شونه میکشه ،رفته افغانستان زبون درآورده ،ازهمینجا ،ازدیار سرداران بختیاری به عرضت ببرسونم که انگار خیلی دلت میخواد یکبار دیگه بختیاری بیاد کشورت رو بگیره،همونطور که برو تاریخ نگاه کن دوره آخرین شاه قاجار قبل رضاشاه،چجوری بختیاری هم کشورت رو به توبره کشید.
ناشناس
|
|
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
اسرائیل و آمریکا با اون همه دبدبه هیچ غلطی نتوانستند بکنند توی اشغال شاخ شونه میکشی ببینمت نفستو میگیرم
ناشناس
|
|
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
گرچه جواب ابلهان رو نباید داد ولی بگو چرا زمانی که افغانستان جنگ بود حاضر نبودی برگردی گرچه الان هم شاید به زور انداختنت بیرون ،مرتیکه مزخرف
حسن استیری
|
|
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
2
پاسخ
شتر در خواب .....
محمد
|
|
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
4
پاسخ
تمام شمال شهر تهران را افغانها پر کردن. طرف رفته سرایدار افغان گرفته برای ساختمانی که مادر بزرگش تنها زندگی میکنه چون این افغانی مثلا ماهی یه میلیون کمتر از یه سرایدار ایرانی میگیره. اونم نامردی نکرده مادربزرگشو گوش تا گوش سرش رو بریده و طلاهاشو برده الآنم رفته کابل.
ناشناس
|
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
شنیدین مگویند نمک خورده نمکدان شکسته مستاق این افقانی هست