آخه این چه خبریه تابناک گذاشته اون مردک مگه اهمیتی داره مگه مقام سیاسی داره منم یک ویدئو دیدم ایرانی داشت افغانیها رو بخاطر حقابه تهدید میکرد این که نشد خبر
خسرو
|
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
حالا فعلا تو برو افغان ببین زنده میمونی بعد حرف گنده تر از فکت بزن
ناشناس
|
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
فعلا که چن هزار نفر افغانی درزلزله اخیر مردن وچند هزار نفر مجروح شدن مواظب حرف زدن مون باشیم چوب خدا صدا نداره
زهرا
|
|
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
3
1
پاسخ
تفرقه افکنی نکنید اینا بازی سیاست هست. این کلیپ طنزه
آوا
|
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
من یک زن ایرانیم بهمین خیال باش بتونید یک وجب از این خاک دستتون برسه مردم ایران دست کم گرفتی
دادرحیم
|
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
یک افغان ن شهر ن روستاها پیدا بشه باید جریمه سنگین بشه واسه دیگران درس عبرت باشه
ناشناس
|
|
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
1
پاسخ
آمریکا واسرائیلش هیچ غلطی نکردن تو که افغانی هستی مردمتون غیرت داشتن وضع مشورت این نبود
علی
|
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
افغانی هست
بیشتر از این انتظار نداشته باشید
فرهنگ و سواد بیشتر از این نیست !!!!!!!
بلوچ
|
|
۰۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
2
پاسخ
سلام هم وطن ✨ من بلوچم؛ مردمی که غیرت و مهماننوازی در خونشان است. ما تهدید را نه میپذیریم و نه میترسیم، چون ریشهمان در خاک ایران است و درختی که ریشه دارد با هیچ بادی نمیلرزد. ✨
مرتضی
|
|
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
3
پاسخ
یک ضرب المثل داریم....میگیم شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خوردگه دانه دانه....من ازپدربزرگهایمان هم پرسیدم افغان تایادداریم خدمت گزارایران و ایرانی بوده