می بینید اینها قصدشون تصاحب کشورمون هست یعنی طلبکار و خاک کشورمون میخاهن هرچی میگویم افقانی مقولی مردم گلو پاره کردن حالا نیت شومشون برملا کردن . کاری که اعتماد میکند اعتیاد نمیکند . افقانی مقولی اخراج کنید اعتماد اشتباست
من
|
|
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
متاسفانه ازسیستان بلوچستان یکنفرم اخراج نشده خوشو خرم وبیخیال دارن زندگی میکنن وبه ریش همه میخندن
ناشناس
|
|
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
افغانی بذبخت گدا گشنه بیچاره شما ها افغانیهای گدا گشنه اگر ما ایرا نی ها نبودیم شما افغانیها مثل مردم افریقا می شدین از گرسنگی می مردین الحق شما ها هیچ چیزی به چشمتان نمیاد گدا گشنه ها افغانی
Ch
|
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آره داداش کاملا مشخصه وقتی میای ایران تنها کاری که انجام میدی کارگریه بعد انتظار گرفتن حکومت هم دارید؟
طرف خیلی رویاپردازی میکنه. شما خودتون کشورتون انقدر خوبه ماشالله ایرانیا بهتون کمک هم کردن و هنوزم نصفتون تو ایرانه دارید کارگری میکنید. خواهشا انقدر رویاپردازی غیرممکن نکنید، خندم میاد
مجتبی پاکروان
|
|
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
تو برگرد ایران تاج گذاری کن بنده خودم در خدمت شما هستم عالیجناب.
تو برو اول لباس پوشیدن یاد بگیر بدبخت.شبیه همون لباسی تو پوشیدی بلوچهای غیور ماهم به تن میکنن اما چقدر شیک وباوقار.اگر بچه باباتی برگرد تا حکومت کردن یادت بدم
نادر
|
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
این خو چشماش چپه
ندا
|
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
لطفا اخراج همه افغانی ها چه قانونی چه غیر قانونی...
متاسفانه مسئولین جدی نمیگیرن همون 12روز بس نبود چه کردند محبت های مارو؟
محمدحسین
|
|
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
5
پاسخ
این فضولی هارا مسئولین ما بشنوند بازبگویند برادران دینی ما مهمانی یک سال دوسال ۵۰ سال حق مردم ایران راخوردند حال اینچنین جواب می دهند از امروز هرکجا افغانی ببینم جوابش را می دهم