سلام من یک خانم هستم!توی شیراز زن های افغان راحت و با خونسردی کامل دارند علنی شاخ و شونه میکشن،سر یه بحث خیلی کوچک ،آنقدر زبان درازی میکنن وراحت تهدید میکنن!شاید دولتیها کمتر متوجه رفتار این قوم مغول بشن ولی ما مردم کوچه و بازار بارها و بارها این رفتارها را دیدیم!خواهش میکنم تا دیر نشده چاره ای بیندیشید
ایرانی
|
|
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
3
پاسخ
آقای علم الهدی بیا توضیح بده. آقای وزیر کشور بالاخره میخوای همه افغانها را بیرون کنی یا نه؟
ناشناس
|
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
ای نمک نشناس
حاج مهدی
|
|
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
4
پاسخ
اینو به دوستام و همکارام بگن که چرا همیشه به من میگفتن چرا این کارگر افغانی هایی که تو پروژه ها هستن رو مثل سگ میزنی داداش گلم ببین فیلم رو نگاه کن اینا اگه جون بگیرم واقعا به مرده ما ایرانی ها رحم نمیکنن داداشا والله ۲۵ درصد آسیب اقتصادی این چند سال تو ایران این حروم لقمه ها بودن اینا بودن برنج هندی به درد نخور شده کیلویی خدا تومن اگه مسوولان کشور غیرت داشته باشن دیگه نمیزارن گنجیشک های افغانی بیاد تو ایران آب بخوره چه برسه به خود حروم لقمه اشون . دمتو ن گرم
مبین
|
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
یه عمر خوردین و بزرگ شدین اینجا، اینهمه ما به شما راه دادیم، تنیجه اش شد این پر رویی.
بشین که دیگه راه تون بدیم ابنجا.
کیان
|
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
افغانی=بی وطن پرو
ناشناس
|
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
اولا غلط کرده، مگه ایرانیها چلاقند که هر بی سر و پایی بخواد بیاد بکشتشون و اونا هم وایسند و نگاه کنند، دوما خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند و خوبی بی جا تبدیل به وظیفه میشه
شیرین
|
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
خواهش میکنیم
تمااام افغان هارو از ایران اخراج کنید
تمومشون رو
اجازه ندید بمونن
هیچکدوم
ناشناس
|
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آخه ، این أدم کی هست که ما بخواهیم به حرفش توجه کنیم . گنده تر از اینها هم نمیتونن به خاک ایران ، ایران و ایرانی چپ نگاه کنند . چه برسد به امثال این آدم