تورو خدا مسئولین بخاطر ملت این بد ذاتهای اشغال افغانی رو بندازید بیرون .
حسن
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
خوبی که از حد بگذرد،،نادان خیالِ بد برد،،
رامین
|
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
غلط زیادی کنی دوبار نادر شاه میاد
آرمان
|
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
بله وقتی این عوضی ها رو بیش از حد بها بدیم اینجوری میشه که برامون آدم میشن و شاخ و شونه بکشند اگه از فردا هر افغانی رو که دیدیم بزنیم دست و پایش رو بشکنیم حساب کار دستشون میاد اگه دولت کاری میخواست بکنه تا حالا کرده بود خودمون باید دست به کار بشیم
اگه قانون در کشور حاکم بود یه نفر نباید تو کشورمون میبودند کدوم کشور جهان چند میلیون مهاجم بدون هیچ مدرک هویتی میتونن باشن ک این اجنبی ها مثل مور و ملخ همه جا هستند برای آینده ایران و ایرانی تا نفر آخر باید اخراج بشن
بانوی ایرانی
|
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
والا هنوز هم افغانی ها هستن چرا نمیرن افتضاح زیادنتوشهرتهران منطقه ۱۲
غیرازمانسل هشت سال جبهاای جنگ تحمیلی روزمین زنده ن
برای چی چنین شیرینی رو خورده و این حرف رو زده؟ پسر جون اولا گنده تر از دهنت حرف نزن، دوما ما را با شما نشاید کاری. برو دیار خودت و سعی کن وقتی کسی کاری به کارت نداره، تو هم کاری به کارش نداشته باش و در امور دیگران فضولی و جسارت نکن که ممکنه نتیجه ای برعکس برات پیش بیاد. تو افغانی هستی و باید در مملکت خودت که خیلی هم بهش تعصب داری زندگی کنی. چه دلیلی داره بخای در ایران بیای زندگی کنی و بعد تعصب افغانستان را بگیری؟؟؟ اگر افغانستان را دوست داری باید اونجا زندگی کنی و دلیلی هم نداره که بخای برگردی به جایی که ازش بدت میاد