اگر مسئولین افغانی هارا بیرون کنند پس موقع رأی گیری کی بره پای صندوق های رای
مهرداد
|
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
آخه شما نمیتوانید تو کشور خودتون بخونید چطور میخواهید بیایید ایران رو بگیرید من که بیغیرت تر از افغانی سراغ ندارم.
افغان کلا با لگد اخراج
ناشناس
|
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
شتردرخواب بیند پنبه دانه ....
ناشناس
|
|
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
4
پاسخ
حالا فعلا حکومت خودتون رو به دست بگیرین
پرویزخان
|
|
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
تو رو گیر بیاریم سرتو جدا میکنیم میزاریم رو سینت درس عبرتی بشه برای افغانها تا پشت سر ایرانی زر مفت نزنی
سعیدی
|
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
بدبخت برو ببین کشور خودت رو میتونی تو دست بگیری ؟نتونستید حکومت کشور خودتون رو به دست بگیرید که فرار کردید .شما ها فقط در جا زدن و فرار کردن رو خوب بلدید.ببچاره
ناشناس
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
فعلآ برو حمام که شپش نزنی ایران آمریکا و اسرائیل که تو دنیا کسی جرأت نداره حرف بشون بزنه آدم حساب نمیکنه شما که اصلأ شکل آدم نیستید بوگندوا
حسین کبیر
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
فقط ببنددهنو
محسن
|
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
0
3
پاسخ
مگه برنگردی
یاس
|
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۱۹
1
2
پاسخ
مسئولان ایرانی ومردم مهربان کشور ایران به همه ی کشورهای جنگ زده کمک رسوندن از جمله افغانستان جالبه که خرشون که از پل می گذره یادشون نمیاد.برادر نون نمک مردم ایران رو میخوری نمکدون می شکنی.شما اگه بیل زنی باغچه ی خودتو بیل بزن .کشوره های غربی پاچه ی شما رو گرفتن شما در صددی پاچه ی مردم ایران رو بگیری .اگه عرضه داری کشور خودتو نجات بده.متاسفانه کارفرمایان ما از نیروهای کارگر افغان استفاده می کنن .کی گفته حقوقشون کمه والله در بعضی جاها نسبت به کارگر ایرانی بیشتر حقوق می گیرن .من به عزیزان افغان جسارت نمی کنم ولی خوب هر کشوری ببینی نخاله زیاد داره کشور افغانستان هم از این امر مستثنی نیست