اگر تسلیم قانونی شدن قاچاق سوخت برای رانندگان بشویم دیگر جلوی خلاف قشرهای دیگر را نمی توان گرفت البته رانندگان مطالبات به حق هم دارند که باید مورد توجه و رفع مشکلات قرار گیرد
چرا باید رانندگان کامیون به صورت شبکه ای سوخت گازوییل را که سرمایه همه مردم ایران قاچاق کنند و حالا که دولت خواسته است جلوی این کار را بگیرد معیشت مردم را به گروگان گرفته اند همین کامیونها را با وامهای سوبسیددار خریده اند و جاده های ایران هم با پول مردم ساخته شده اند
چرا هرکس یا هر صنفی اعتراض میکنه بهش هزار جور انگ میزنید چهل و پنج سال روهم جمع شده از ی جایی میزنه بیرون والله منه خانه دار هم هر روز میرم خرید دادم در اومده کجا ی دنیا هر هفته همه چی میره بالا اگه ما هم داد بزنیم از گرونی هزار اتگ هم به ما میچسبونن به داد مردم برسید حتما باید به اعتصاب برسه
در آمد متوسط کامیون داران بیش از 250 میلیون تومان ذر ماه هست که این عدد با کسر از هزینه ها است...
در آمد قاچاق سوخت هم حدود 100 میلیون تومان در ماه هست ...
اول کامیون داران باید همکاران خودشون که قاچاقچی شدن رو تحریم کنند...
دوم برخی مطالبات از جمله بالا بودن هزینه کمسیون های باربری باید بررسی جدی بشه... با وجود سامانه های برخط اصلا ضرورتی به وجود باربری ها نیست و به صورت انلاین می شود کلا و کامیون دار را به هم وصل کرد و کالا را بیمه کرد و مالیات را نقد ..
سوم دولت باید بفهمد که نیاز هست خطوط راه آهن به سرعت توسعه پیدا کنه و تکمیل بشه ...
هزینه تخریب مواد غذایی باید بر عهده اتحادیه کامیون داران باشد چون در اصول اعتصاب اماده کهکالاهای اساسی مردم مثل دارو و خوراک باید حتما توسط اتحادیه ساماندهی و جابجا بشه و اعتصاد با برنامه اتحادیه بر کالاهای دیگه باشه که باز هم بخش بزرگی از صنعت رو مشمول میشه ...