حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
برای جلوگیری از قاچاق سوخت باید قیمت ها به قیمت جهانی افزایش داده شود و پول حاصل از این افزایش بین تمام هموطنان تقسیم گردد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
اخه کجای این سیستم درست کار میکنه که بخواد این بخشش درست کار کنه؟ آبش، برقش، خودروش، آلودگی هواش؟ فقط یه نکنه مثبت پیدا کردین بگید ما هم بدونیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
اگر تسلیم قانونی شدن قاچاق سوخت برای رانندگان بشویم دیگر جلوی خلاف قشرهای دیگر را نمی توان گرفت البته رانندگان مطالبات به حق هم دارند که باید مورد توجه و رفع مشکلات قرار گیرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
با سلام اگر دولت برای کامیون داران نرخ واقعی کرایه وبیمه وقیمت مصرف گازویل را تاین می کرد باهمراهی صمت وزارات راه خوب میشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
چرا باید رانندگان کامیون به صورت شبکه ای سوخت گازوییل را که سرمایه همه مردم ایران قاچاق کنند و حالا که دولت خواسته است جلوی این کار را بگیرد معیشت مردم را به گروگان گرفته اند همین کامیونها را با وامهای سوبسیددار خریده اند و جاده های ایران هم با پول مردم ساخته شده اند
یکی از مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
چرا هرکس یا هر صنفی اعتراض می‌کنه بهش هزار جور انگ میزنید چهل و پنج سال روهم جمع شده از ی جایی میزنه بیرون والله منه خانه دار هم هر روز میرم خرید دادم در اومده کجا ی دنیا هر هفته همه چی میره بالا اگه ما هم داد بزنیم از گرونی هزار اتگ هم به ما میچسبونن به داد مردم برسید حتما باید به اعتصاب برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
در آمد متوسط کامیون داران بیش از 250 میلیون تومان ذر ماه هست که این عدد با کسر از هزینه ها است...
در آمد قاچاق سوخت هم حدود 100 میلیون تومان در ماه هست ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
مقصر اصلی استکبار جهانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
اول کامیون داران باید همکاران خودشون که قاچاقچی شدن رو تحریم کنند...
دوم برخی مطالبات از جمله بالا بودن هزینه کمسیون های باربری باید بررسی جدی بشه... با وجود سامانه های برخط اصلا ضرورتی به وجود باربری ها نیست و به صورت انلاین می شود کلا و کامیون دار را به هم وصل کرد و کالا را بیمه کرد و مالیات را نقد ..
سوم دولت باید بفهمد که نیاز هست خطوط راه آهن به سرعت توسعه پیدا کنه و تکمیل بشه ...
هزینه تخریب مواد غذایی باید بر عهده اتحادیه کامیون داران باشد چون در اصول اعتصاب اماده کهکالاهای اساسی مردم مثل دارو و خوراک باید حتما توسط اتحادیه ساماندهی و جابجا بشه و اعتصاد با برنامه اتحادیه بر کالاهای دیگه باشه که باز هم بخش بزرگی از صنعت رو مشمول میشه ...
غلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
رانندکان هم بخشی از جامعه هستن وکرایه هاشون واقعی کنید وثروت ملت خرج ملت ایران بکنید
نظرات بیشتر