خوبه که يه بهانه ای به برای ناکارآمدی سیستم به دست آمد. همه چیز بدون حساب و کتاب و بدون نظارت گران شده و همچنان میشود حالا کامیون داران شدن مسبب گرانی؟ شرم آوره به خدا
علیجانی
|
|
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
1
0
پاسخ
زیاده خواهی حد ندارد وقتی راننده میبیند اقایانی به پول های باد اورده رسیدند طبیعی است که بخواهند به حق خودشان قانع نباشند
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
1
0
پاسخ
من موافق طرح زاکانی هستم اما بشرط آنکه درست اجرا شود
یعنی تمام یارانه ها را تبدیل به طلا کنند و بین مردم تقسیم کنند و بعد همه چیز را آزاد کنند و هر چیزی هم که تولید آن بصرفه نیست از خارج وارد کنند
مشکل قاچاق سوخت هم حل می شود و مشکل مهاجران افغانی هم حل می شود و مشکل مصرف بنزین و آلودگی هم حل می شود و مشکل قیمت بالای خودرو هم حل می شود
اما فقط مشکل این است که به دولت نمی شود اعتماد کرد دولتی که ۴ سال سهام عدالت استانی را متوقف و پول سهامداران خرد و غیر خرد را بلوکه کرده است چگونه می توان به آن اعتماد کرد؟
ناشناس
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
2
0
پاسخ
یکی از مشکلات مهاجرت بالای افغانها به ایران عدم کار در افغانستان است ایران باید در زمینه ایجاد طرح های سرمایه گذاری در افغانستان به آنها کمک کند و در آنجا سرمایه گذاری کند که هم سرمایه گذاران ایرانی نفع ببرند و هم زمینه های کار در افغانستان ایجاد شود
ایران باید به اندازه تعداد افغانهایی که در ایران وجود دارد در افغانستان سرمایه گذاری کند
البته طرح هایی را اجرا کند که بازگشت سرمایه آنها مثبت باشد تا برای کشور آورده داشته باشد و ریسک بالایی نداشته باشد بخصوص در معادن و ...
ناشناس
|
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۳
0
1
پاسخ
نان قاچاقچیان گازوئیل آجر شد؟ احتمالا منظورتان برادران قاچاقچی است.
دولت روی چند باربری نمیتواند نظارت کند که حق راننده گان حتی حق صاحب کالا را غارت نکنند
عباس
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۱۴
0
1
پاسخ
من خود کامیون دار هستم..مقصر این اعتصابات در یک کلام پایانه های باربری هستند که با هزاران کلک هم قیمت کرایه را برای صاحب بار بالا میبرند وهم برای ما قیمت بار را پایین می آوردند تا از این میان جیب بزرگشان پر شود.اینها سیر مونیخ ندارند..حتی با بیمه هم ساخت وباخت می کنند ..دولت نمیتواند روی اینها نظارت کاملی انجام دهد در عصر ارتباطات وقتی آوری واقع مایع تاسف است که دولت در مقابل اینها عاجزء باشد