ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
سالهاست هر کس اعم از رانندگان اتوبوسهای بین شهری خصوصا در مسیر شیراز بندرعباس ، کامیون داران ، لنج داران ، بومی های محلی استانهای ساحلی جنوب کشور در قاچاق سوخت دست داشته اند و به عینه اظهر من الشمس است ، در مقطعی هم نیروی انتظامی مقابله می‌کند ولی مبارزه با قاچاق سوخت عزم جدی می خواهد . بسیاری از لنج داران سوخت خود را میان دریا معامله میکنند ، بسیاری از قایق داران سوخت بنزین یارانه ای خود را معامله میکنند و هجمه و شلوغ بازی در زمان مرحوم رییسی برای دریافت پروانه صید نه برای صیادی بود بلکه از برای دریافت و فروش سوخت بود ، روستاهای ساحلی هم که بدلیل بیماری گسترده و فقر شدید ناچار مردم به این کار روی آورده اند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
منفعت رانندگان کامیون ها دارها در فروش سوخت ارزان است و اخلال آنها در حمل و نقل کشور ناشی از قطع شدن منفعت آنها در حوزه دریافت سوخت ارزان به نوعی مجانی است و بس و سایر مباحث بهانه ای بیش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
سلام به نظرم آنقدر در کشور پول کم ارزش شده که همه اعتراض دارند و هرچه حقوق و کرایه و غیره هم گران شود بازهم بی‌فایده است چون فردا موج جدید گرانی همه امکانات رفاهی قبلی را از بین می برد و این به سیاست کلان حکومت برمی گردد که فکر می‌کند صفرهای پول بی ارزش است و هرچه صفر بخواهد می‌تواند از روی اسکناس حذف کند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
واحد پول کشور کلا باید تغییر کنه مثلا دلار ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
خیلی جالبه قشر زحمتکش راذبجای اینکه خرفش را بشنوند بهش تهمت میزنن داداش صرف نمیکنه نمیشه با ایندهزبنه ها نمیشه با این باربری ها که صراحتا باج میگیرن نصف کرایه را برمیدارن نمیشه با این لوازم یدکی بی کیفیت نمیشه با این گرانی هزینه های معاش نمیشه بابا نمیشه چرخ این صنعت راذبا ۱۵۰ میلیون لاستیک و ۱۰ میلیون تعویض رپغن و ۱۵ درصد استهلاک چرخوند نمیچرخهاستهلاک دفتری خسابداری کامیون ۱۰ درصد هست یعنی بک کامیون ۱۰ سال کار گنه ارزش دفترش صفر میشه حالا ارزش واقعی راذتو‌بگو ۱۵ سال خوب من باید بتونم تو ۱۵ سال پول کامیونم را دربیارم تا نو کنمش نمیشه صرف نمیکنه کاسب هم که نباید ضرر بده که
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
مملکت رها شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
پـزشـکیان مچـکریـم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
متاسفانه رسانه ب جای اینکه جای حق بایستد در حال توهم هست آخه ی حساب و کتاب ریاضی براتون میکنم هر جفت لاستیک قیمت ۶۰ میلیون اونم چینی آشغال بعد راننده کشنده باید در طول سال ۱۰ جفت لاستیک بگیره ۶۰۰ میلیون ک هر ماهی میشه ۵۰ میلیون و هزینه راننده هم ۳۰ میلون میشه ۸۰ مجموع و هزینه خورد و خوراک هم۴۰ میلیون میشه ۱۲۰ و هزینه خرابی ماشین هم در ماه میانگین ۲۰ میشه ۱۴۰ و هزینه خرابی گاری هم در ماه ۳۰ میشه ۱۷۰ و اجاره گاری هم ۳۵ میشه ۲۰۵ .....خب مرد حسابی بدون تعمییر موتور و گیربکس و خیلی از هزینه های در رفتی ماهی ۲۱۰ کار کماندار اصلا کار نکردی بعد ماشین خریدی ۸ میلیارد دلت خوشه ماشین داری .....این چه وضع مزخرفی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عده ای اغتشاشگر و یاغی که جلوی حرکت کامیونها را با تهدید میگیرند را باید مجازات صحرایی کرد
کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
گسترش حمل و نقل ریلی، یکی از راه حل های مرسوم کشورهای دنیاست که علاوه بر امنیت و سلامت چرخه حمل کالا، میتونه کرایه حمل رو دوباره به کیسه دولت برگردونه با نرخنامه مصوب و همچنین با توسعه خطوط ریلی میتونه بخش خصوصی رو هم در این نوع حمل و نقل سراسری مشارکت بده...
رحمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۶
ازماست که برماست . واقعا جای تاسف دارد از برخی از کامنتهای خوانندگان محترم قشری از جامعه بخاطر مشکلات صنفی اعتصاب کردند دوست عزیزی که ناروا تز می‌دهی شما از مشکلات قشر راننده بی اطلاع و نادان هستی لطفا کمی واقع بین باش و از روی هوا و حوس حرف نزن
نظرات بیشتر