سهمیه که تغییری نکرده. فقط گفتن تخصیص سهمیه منوط به صدور بارنامه اس. این اعتصاب کار قاچاقچیاس نه راننده های زحمتکش. ضمنا با سه نرخی شدن هم جلوی قاچاق گرفته میشه هم تامین سوخت غیر ناوگان حمل و نقل هم سروسامون میگیره
باید بیایید جنوب کشور بعد متوجه میشید که کامیون داران ایندفعه کاملا الکی اعتصاب کردن کارشون فقط شد قاچاق گازوییل و فروش سهمیه کارت سوخت .... این اعتصاب کاملا بیخودی هست و باید به شدت باهاشون برخورد بشه
سلام...بخدا رانندگان گازوئیل قاچاق نمیکنن.شما برییدکرمان یا زابل وزاهدان وبعضی شهرهای دیگر.بمحض اینکه شما با کامیون وارد پایانه بشید ۱۰ نفر ایستادن وباتابلو در دست از شما گازوئیل میخرند،کسی نسیت از اینها بپرسه شماها از طرف چه کسی این همه گازوئیل رو میخرید؟یعنی این همه نیروی امنیتی نمیدانند که توی پایانه ها و پمپ بنزینها گازوئیل میخرند؟
ولی علت اصلی اعتصاب برای اینه که شرکتهای باربری باید۱۷درصد کمسیون بردارند دلی چون کسی نیست که روی کار اونها نظارت کنه برای همین ۸۰،۹۰درصد بر میدارند.. مثلا کرایه۱۲ میلیونی را ۶ میلیون میده به راننده ،وبقیه رو خود شرکت حمل ونقل بر میداره..جالب اینه که اداره حمل ونقل هم بغل دستشون توی همون پایانه هستند ولی هیچ نظارتی روی شرکتهای حمل ونقل ندارند چون خودشون هم باج میگیرن از شرکتها!!!!
والله درامدبنده کفاف زندگی را ندارد، چون ۲تافرزندم مدرسه غیر انتفاعی میروند سرهربرج فلان چیز را فتوکپی یافلان جزوه ،،،،،،،،غیره وازسوی دیگرگران شدن لاستیک ودیگرلوازمات روغن فیلترهزار کوفت دیگر راهی برای پس انداز آینده بچه ها نیست من خودم به خدای یکتا هنوزحدود۳سال است که لباس برای خودم وخانمم نگرفتیم ولی بالا نشین ها همه رابه پای راننده زحمت کش میندازند خدارا خوش نمیاد کسی که گازوئیل قاچاق میکند وکسی که کار میکنند که یکی نیست
رانندگان عزیز! کوتاه نیایید، تا مشکل گازوئیل و باربری ها رو حل نکردند. اتفاقا ضرر دیدن کشاورزها هم خیلی بجاست تا خون راننده رو تو شیشه نکنند. والا الان دلال ها در آمدشون از کرایه راننده بیشتره