با سلام. متاسفانه فقط این خریداران نیستند که ناراضی اند بلکه فروشندگان هم بیشتر از خریدار متضرر می شوند. سهم بالای کمیسیون (18 درصدی)برای یک کالای کوچک زیر 100 هزار تومنی و هزینه های دیگه که در فاکتور حسابرسی دیده میشود باعث میشه از این مبلغ شاید خیلی مبلغ بی ارزشی برای فروشنده داشته باشه. در واقع به نظر من بجای سود برای فروشنده ، ضرر در ضرر هست.
قطعا دیجی کالا در تامین کالای ارزان تر از سایر فروشندگان موفق نیست. اغلب اقلام سوپر مارکتی را می توان از سایر پلتفرم ها ارزانتر خرید.
البته به این نکته هم توجه کنید که نیمی از سهام دیجی کالا فروخته شده و شاید خریدار جدید در تصمیمات مدیریتی خوب عمل نمی کند.
من ۲سال توی دیجی کالا کارکردم الان ۲ماهی هست که دیگه نمیرم چون با اینهمه درآمد و فروش بالایی که داشت اما به نیروهای خودش مثل گداها برخورد میکرد وحق و حقوق بچه را رو نمیدادن یا از گوشه هاش میزدن که به هر طریقی بهت کمترین حقوق رو بدهند ...مدیران ضعیف و دست های پنهان که پشت پرده دزدی میکنند باعث شده الان دیجیکالا ضعیف ترین و مزخرف ت ین استارت آپ ایران باشه ..بیچاره اون بچهای که مجبوری دارن اونجا کار میکنند....
با سلام دیجیکالا اوایل بسیار عالی بود کم کم افت کرد الان هم داره بیشتر افت میکنه من مشتری پروپاقرص دیجی کالا بودم و هستم اما این افت احتمالا خریدم برای دورهای بعد باشه اگه یه کم بهتر بشه دوباره مشتریان بیشتر میشوند بدقولی در ارسال زیاد شده.
هنوزم معتبرترین واحد واجد شرایط خرید اینترنتی است.شما مرجوعی بی قید و شرطی که دیجیکالا داره رو تو کدوم پیج اینستاگرام میتونی ببینی؟تازه چون خود اینستاگرام فیلتر و ممنوعه بری طرح دعوا کنی بعید نیست خودتم جریمه بشی!!!
سلام خسته نباشید ،دیجی کالا بافرهنگ کشورمان سازگاری ندار وباید جمع شود ومتولیان ان هم باید دسگیر ومحاکمه شوند اکثرا کالاهای بیکیفیت اشغال به خوردمردم می دن خدانگهدارتان