یکی از بزرگترین ایراداتی که میشه به بخش ارسال دیجیکالا گرفت اینه اگه ۱۰ قلم کالا سفارش داده باشی و یکی از اونها آماده نشده باشه زمان تحویل کل سفارش میفته به یک روز دیگه که ممکنه خونه نباشی یا اینکه دیگه کار از کار گذشته باشه و دیگه اون کالا رو نتونی سر موقع به کسی کادو بدی...!!
محمد موسوی
|
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
متاسفانه دیجیکالا مثل قبل نیست خیلی بی نظم شده قیمت بالا بی کیفیت شده و جالب این جاست تخفیف ها آنچنانی نیست چون تو سایتهای دیگه هم قیمت خوبه و هم کیفیت دارند
جواد
|
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
0
پاسخ
خدا ور شکستش کنه
من ی گوشی سفارش دادم بعد از ده روز پول برگشت داده و این امر موجب ضرر و نارضایتی مشتریان میشه
خواستم از دیجی کالا شکایت کنم
که دسرسی نداشتم
میم
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
بسیارند فروشگاهایی که اجناس اسیب دیده و معیوبشونو که نمیتونن مستقیم به مشتری بفروشن رو تو دیجی کالا قالب میکنن به مردم
موسی
|
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
0
پاسخ
من یه بار ازش خرید کردم یک میلیون ضرر به خاطر جنس اشتباهی که فرستادن بعدم قبول ندارند انشالله که کامل پلمپ بشه
کامران
|
|
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
دیجی کالا قیمت همه محصولاتش از بازار گرونتره!! من ۵_۶ ساله از ترب خرید می کنم، خیلی راضیم. هم امنیت داره، هم کالای سفارش شده برات میفرسته. یکبار برنامه ترب رو امتحان کنید!!
ناشناس
|
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
2
پاسخ
از وقتی همراه اول به دیجی ورود کرد، وضعیتش بدتر شد متاسفانه
ناشناس
|
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
0
پاسخ
متاسفانه هم دیجیکالا و هم فروشگاه های دیگه مثل اسنپ ،فروش براشون مهمه و براشون کیفیت کالا و خدمات براشون اهمیتی نداره.
این فروشگاهها شده محلی برای فروش اجناس بنجل و بی کیفیت و معیوب
حسین
|
|
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
3
پاسخ
اگه همین دیجی کالا نبود، فروشگاههای حقیقی در این وضعیت نوسان شدید قیمت ها،مردم رو به گوشه رینگ میبردن و وضعیت از اینی که هست، بسیار بدتر بود.