بهرام
|
France
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
مدت هاست که از دیجی کالا خرید میکنیم، متاسفانه روز به روز عملکردش داره بد و بدتر میشه، فروشنده تصویر یک کالا را میگذارد وقتی جنس به دست شما میرسد کالا مشابه با کیفیتی به مراتب پائین تر برایتان ارسال کردند. یا کالا را نمی‌توانند تامین نمایند پول را به جای آنکه به کارت شما عودت نمایند در کیف پول شما ذخیره می‌کنند که مجبور شوید کالائی از دیجی کالا مجددا خریداری کنید. موقعی که مشکلی دارید میخواهید با تلفن تماس بگیرید اکثرا انسورینگ ماشین شأن مشکل داره وقتی هم که توانستید تماس بگرید اپراتور انگار از شما طلبکار می باشد..
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
متاسفانه هیچ نظم و احترام به مشتری از سوی دیجی کالا احساس نمیکنم ، به کرات سفارشات را لحظه آخر کنسل میکنن ، فارغ از زمانی که مشتری منتظر رسیدن سفارش بوده و پولی که ۵ الی ۶ روز قبل به حساب دیجی ریخته ، خیلی راحت میگن به دلیل عدم تامین کنسل هستش ، شما در نظر بگیرید که هزاران نفر پول ریخته اند و بعد از چند روز میگن کنسل خود این پول چه سرمایه در گردشی برای دیجی کالا داره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجی کالا افتضااااح شده دوتا تبلت ازش گرفتم اولی هواوی بود تو یه کارتن گذاشته بودن کثیف و یکمم گوشش روغنی بود انگار از ضایعاتی بسته بندی کرده بودن دومی هم لنوو بود که مشکل داشت و موند رو دستم دیگه حتی یه خودکارم ازش نمیخرم چه برسه کالای دیجیتال...ادم‌حضوری بره هم جنسو میبینه تست میکنه هم لذت خرید بیشتره
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
واقعا اجناسشون گران و افتضاح شده...
سیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
به کالا خریدم که زده بود ۲عدد در انبار موجوده.... ۲۰ روز بعد دستم رسید و دفعه آخرم شد از دیجیکالا خرید کنم... افتضاح شده
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من فروشنده دیجیکالا بودم، شاید براتون پیش اومده که کالای باز شده براتون ارسال شده ولی بیشتر مشکل از خود دیجی کالا هست.
کالا رو میفرسته برای مشتری، مشتری باز می کنه و تا هفت روز استفاده می کنه بعد می بنده و مرجوع می کنه، ولی این مرجوعی بی علت باعث میشه کالا دوباره به چرخه فروش برگرده و دست یکی دیگه بیوفته و این داستان ادامه داره. هزینه ارسال رو هم از فروشنده می گیره هم از خریدار، نکته بعدی انبارها اول صبح ظرفیت شون تکمیل میشه و فروشنده با اینکه کالاش آماده است، جایی رو نداره تحویل بده برای همین می ندازه یک روز دیگه، بعد جریمه سنگین میشه
ما که از دیجی کالا رفتیم نه کالایی می فروشیم نه کالایی می خریم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
باسلام خدمت دوستان
یک ماه پیش تراز لیزری خریدم پول واریز شد بعد چند روز پیگیری و زنگ تو سایت هست با همون قیمت ولی زنگ زدم فروشنده میگه 600تومن واریز کن برات ارسال می کنم گرون شده. زنگ می زنم پشتیبانی میگه پیگیری می کنیم. تا 300 واریز نکردم بسته نفرستاد. فروشنده کردستان بود بسته از بوشهر پست شد بعدش مارک دیگه برام فرستاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بنده یه ریش تراش شارژی سفارش دادم که تو تبلیغش دو تا سری داشت ولی بعد تحویل یکی از سری هاش رو برداشته بودن در واقع تحویل کالای ناقص.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
شرکت های بزرگ در ايران همیشه بدنبال خوشنامی وحضور بلند مدت دربازار ایران‌نبوده اند وخدمات خوب‌آنهاموقتی بوده‌است وپس‌ازکسب‌نام‌دیگراحترامی به مشتری قائل نیستند دیجی کالا وسرای ایرانی هم‌دراین‌قائده میباشند
مهرداد
|
Germany
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من از سال ۸۸ مشتری دیجی کالا بودم
اون موقع ک کسی نمیدونست اینترنت چیه من گوشی سامسونگ اس۲ ازش خریدم، ی سری پارسال اومدم کادو تولد از دیجی کالا یه ساعت بخرم. ثبت سفارش زدم با اینکه ۲۰ روز زودتر از تولد بود زمان تحویل زد ۲۰ دی گفتم خوبه دو روز زودترشه. چند روز بعد تو سایت زد ۲۵ دی تو تولد گفتم من هدیه خریدم تاخیر خورده ۳ روز دیگه میدم. بعدش دقیقا همون روز بدون هیچ تماس و مراجعه ای یهو زد سفارش لغو شده هر چی هم پیگیری کردم گفتن مامور مراجعه کرده نبودید هر چی گفتم قبول نکردن شماره مامور رو بدن تا دیر نشده.
گفتن دوباره ثبت کن مشکل پیش نمیاد دوباره یک ماه دیگه گذشت دقیقا عین سری قبل سفارشی ک زده بود همون روز یهو شد لغو شده هر چی هم اعتراض و پیگیری ب نتیجه نرسید
آبروم ک جلو فامیل رفت هیچی شده حکایت واسه تعریف کردن و خندیدن.
ساعت هم ۴۰ درصد گرون شد هر چی گفتم کد تخفیف بدید اونم ندادن. سایت های در پیت هر چی سفارش بدی یک یا نهایت دو روز دیگه تحویل پست میدن ولی دیجی با ادعا انبار پردازش اتوماتیک ۲۰ روز پردازش میکنه
نظرات بیشتر