بنده خرید میکردم اما الان نه سفارشاتشون دیر میرسه خودشون کنسل میکنند در ارسال کالا خیلی مشکل دارن و خیلی راحت کنسل میکنند انگارنه انگار طرف یکماه منتظره چون برای من پیش امد یکماه پولم رو هوا بود کیفیت کالا هاشون خیلی پایین امده خوشبختانه سایتهای هستن کالا را با احترام وباکیفیت خوب وقبمت مناسب ارسال میکنند خداخافظ دیجی
هموطن
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
1
1
پاسخ
از حق نگذریم جوابگویی و پیگیری پرسنل دیجی کالا مثل همیشه مثبت و با احترام بوده در برابر مشتریان ، از نظر. قیمت هم فعلا اوکی هستند نسبت به جاهای دیگه . عدم ارسال بموقع هم فکر می کنم بخاطر اداره پست هستش به شهرستانها . من حدود ۱۰ سال است مرتب از دیجی کالا خرید می کنم و بالای ۹۵ درصد راضی هستم از اجناس و قیمت های دیجی کالا .
M
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
هدفون بلوتوثی گرفتم ۷۰تومن هم هزینه حمل دادم بعدازده روزبدستم نرسید کدمرسوله پست روپیگیری کردم توسایت پست..کدنامعتبربودبعداز ده بارتماس باپشتیبانی گفتن ابطال میزنیم ۴۸تا۷۲ساعت هم طول میکشه پولت برگرده به حساب.تواین نوسانهای لحظه ای دلار ۱۰روز فرصت خرید روازدست دادم ..میگه فروشنده نتونسته تامین کنه..درحالیکه توسایت نوشته موجوددرانبارفروشنده.
سعید
|
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
3
پاسخ
پلتفرم بعدی که مشکل براش پیش میاد اسنپ. کلا پشتیبانی تلفنی رو برداشته و بجاش چند تا سوال و جواب پیش فرض گذاشته حالا تو می مونی و مشکلت که فکر کنم فقط برات دعا می کنند خدا کمکت کنه.
همه چیز از نازکی پاره میشه انسان از کلفتی
MohsenGenius
|
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
دقیقاً امروز 6 اردیبهشت 1404 مجدد سفارشم از دیجی کالا لغو شد و مبلغ عودت داده شد تو سال جدید این سومین باره که این اتفاق میوفته!!
Ati
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
1
0
پاسخ
خیلی هم برنامه خوب وقابل اعتمادی عست من هردفه مرجوعی داشتم پولم به حسابم برگشت وهرچیزی ک تو بیرون پیدا نمیکنم در دیجی پیدا میکنم فوق العااااااااااااااااادست?????????????????
میثم
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
1
0
پاسخ
چند سال پیش بود که برای دخترم یک هندزفری سیمی خریدم ولی جنس فیک فرستادن پس دادم و نظر دادم ولی نظرم درج نشد همون موقع گفتم که دخترم بزرگ بشه با این خاطره بد خرید دیگر از شما خرید نخواهد کرد الا این اتفاق افتاد نه فقط دختر من بلکه خیلی از بچه های که چند سال پیش این تجربه رو داشتن الان بزرگ شدن
سهیل
|
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
1
پاسخ
تنام پلت فرم ها وقتی گنده می شن مجبورا مقداری از سهام خودشون رو به شرکت های به ظاهر خصوصی ولی زیر نظر دولت واگذار کنند و از همانجا شروع له افت کیفیت می کنند .
امیر مهدی
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
2
1
پاسخ
من تازه ۳ ساله آشنا شدم .موقع خرید آنلاین باید حواسمون جمع باشه و هرچیزی را آنلاین خرید نکنیم .من از خریدهایم بسیار راضی .با تخفیفات بسیار خوب و تنوع زیاد و ارسالهای رایگان خرید می کنم .چون گاهی پیامک می آید که تا ۷۰ درصد تخفیف ارسال دارید .دیجی کالا بسیار عالیست .در ترب و با سلام اطلاعات کالا کافی نیست و امکان مرجوع کردن و پرداخت در محل هم ندارند.این وصله ها به دیجی کالا نمی چسبه .
محمد میم
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
0
0
پاسخ
باسلام بنده دلایل ارائه شده توسط شما را مطالعه کرده وبا اطمینان میگویم اشتباهات
چوندر سیستم های جدید فروشگاههایاینترنتی نوعدبرخورد سیستمی با عدمرضایت مشتری نقش تعیین کننده ای در افت فروش داشته دیجی کالا هیچتمایلی به مرجعیت جنس خراب ندارد دیجی کالا هیچعلاقه ای به استرداد پول اضافی اخذشده از مشتری را ندارد دیجی کالا به تلفن چی های خودش القا کرده که همیشه مقصر مشتری است به. جای مشتر سلطان است این گوشه ای از تخلفات سیستمی دیجی کالا میباشد