یه جفت کفش پیاده روی سفارش دادم بعد ده روز پی گیری لغوش کردن .زنگ زدم شستم پهنشون کردم رو طناب رخت???
علیرضا
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
من با نظر نویسنده موافقم . متاسفانه بارها برای من هم اتفاق افتاده که جس و خریدم بعد از سه الی چهار روز کنسل کرده . دیگه مثل قبل ازش خرید نمیکنم .
مسعود
|
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
پرده خریدم یکطرفه فسخ کرد اما دوباره باقیمت بالاتر موجود شد
ناشناس
|
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
البته که دیگه دیجیکالا مثل قبل نیست،خودم بارها شده که از لیست سفارشم چندتایی رو حذف کردند و از اون بدتر زمان سفارشم رو هم تغییر دادند،بنطر منم دیجیکالا دیگه مثل قبل نیست،اماوقتی بدیش رو میگید باید خوبیش رو هم بگید که اون پشتیبانی و رویه بازگشت پولش هست که خوب عمل میکنند
پرهام
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
هزینه ارسال را اونقدر بالا برده، که دیگه قید خرید از دی جی کالا رو زدم.
علی
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
توی ایران هرکسی یه جورازدیجی کالا زخم خورده . من که تا حالا دهها بار.عدم ارسال کالا . کالای شکسته . کالای برگشت خورده . بسته بندی نامناسب . خلاصه چندین مورد است
ناشناس
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
0
پاسخ
کاملا درسته. اول خوب کار کرد و مشتری جذب کرد ولی بعد ول کرد و فکر می کنن همیشه مشتری ها میمونن در صورتی که اینجوری نیست.
اکبر
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
2
پاسخ
اینهایی که شما گفتید کمتر از یک در صد مشکل دیجی کالا تست خودم از مشتریان صف اول دیجی کالا در قدیم بودم ولی حالا سالها است که از دیجی کالا خرید نمی کنم مشکلات دیجی کالا در فروش کالا انقدر زیاد است که خیلی ها میخواهند سر به تن دیجی کالا نباشد از بس که مردم دلی پری از دیجی کالا دارند
ناشناس
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
0
1
پاسخ
سفارش خرید گوشیم کنسل شد و قرار بود پولم رو برگردونن که حدود ۴۰ میلیون بود. بعد دو روز الکی تو سایت زدن برگشت خورده ولی پولی به حساب من نیومده بود. بالاخره بعد از یک ماه با تماس هر روزه با پشتیبانی پول رو عودت دادن!! و ارزش پولی که نصف و گوشی که قیمتش حدودا دو برابر شده بود و کسی پاسخگو نبود!