ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۱
به نظر من که خیلی جالبه!
پربیننده ترین برنامه تلویزیونی میشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
سلام اول به برادري كه comment دوم را داده عرض كنم كه قانون حداقلي است و قائل به اجراي حداقل‌هاست اين يعني چه؟يعني اينكه در قانون جايي براي توبه و ... وجود ندارد شما يا كاري را انجام داديد يا نه اگر انجام داديد مجازات مي‌شويد، داراي سوئ سابقه مي‌شويد، بي‌آبرو مي‌شويد....اما حق با شماست سيره پيامبر و شيوه اسلامي چيز ديگري را به ما مي‌گويد...كه البته لازم به ذكر است كه قانون در تمام كشورها بدين شكل بي‌رحم و محض است نه تنها در كشور ما....اما در مورد اين كه آيا عمل مذكور جرم است يا نه به حضورتان عارضم كه اگر فردي در خيابان با آخرين مدل ماشين‌ها هم قصد سوار كردن خانمي جوان را داشته باشد جرم محسوب نمي‌شود تا زماني كه ايجاد مزاحمت ننمايد به طور مثال بوق زده در صورت امتناع فرد به سرعت محل را ترك نمايد نه اينكه بايستد و دري-وري بگويد....اما اين كه ما براي مردم تله بگذاريم به نظر حقير امري بسيار سخيف است ...آيا براي بهبود وضعيت فرهنگي در بين دختران جوان و زنان بي‌سرپرست كاري انجام مي‌شود؟؟؟آيا مردان را از خطرات اين دست كارها آگاه ساخته‌ايم؟به ياد داشته باشيد مشكل اصلي ما فرهنگي است كه آن هم به آموزش غلط برمي‌گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
کار خیلی خیلی اشتباهیه! چرا که بعد از مدتی قبح این مسئله مثل سایر منکرات ديگر که قبح آن را شکسته اند ، خواهد شکست.نمی دانم چرا ما ایرانی ها اینقدر سطحی و قشری فکر می کنیم.
عوض اینکه در جای جای شهر دوربین مخفی بگزاریم تا مردم احساس کنند در زندانی زندگی می کنند که همه کارها و رفتارهایشان توسط دوربین شکار می شود بیاییم در خصوص رونق اقتصادی مملکت طرحی پیش بینی کنیم تا فردی به علت بیکاری و مشکلات اقتصادی به فکر این ناهنجاریها نرود.واقعا ما چقدر به معیشت مردم و تفریح سالم آنها ارز داده ایم تا الان بیاییم و آنها را با دوربین رصد کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
برخورد با خلافكاران حمايت از مردم و دفاع از انسانيت است.
پوشاندن چهره خلافكاران دلسوزي براي كيست؟
آيا كسي كه به دختر يا پسر مردم تعرض مي كند نبايد آبرويش ريخته شود؟قربانيان اين بيماران رواني جرا بايد حداقل مجازات آنان يعني معرفي به مردم و ايزوله شدن انان را نبينند و همدردي جامعه با بيگناهان را نبينند؟جرا فكر آبرو براي خلافكاران بي آبرو يند؟كساني كه راه خود را انتخاب كرده اند بايد طبعات آنرا بپذيرند.نه آنكه زندگي افراد بيگناه بازيچه آنان شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
اميدوارم كه هر چه زودتر اين طرح اجرايي شه، خدا وكيلي بيشتر ما خانمها وقتي منتظر تاكسي هم هستيم امنيت كافي نداريم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
این افراد که آبرویی نذاشتن. به نظر من کسانی که آبروی نوامیس مردم را به بازی میگیرن و خانواده هایی را بی آبرو میکنن باید به شدت بی آبرو کرد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
به نظر من در اين طرح چون هيچ شناختي از فرد متخلف و سوابقش وجود نداره ممكنه براي خيلي از كساني كه بعضاً از روي غفلت و ناداني و يا اغفال دوستان مرتكب چنين كاري ميشن خيلي سخت و سنگين باشه و در آينده باعث بوجود آمدن مشكلاتي براي اون شخص تو اجتماع بشه اونم فقط براي يك لحظه اشتباه ، ديگه نتونه سرشو تو جمع بالا بياره ، به نظر من اجراي چنين طرحي در كنار اثرات مثبتي كه مي تونه داشته باشه تأثيرات منفي زيادي داره و براي اجراش بايد حساسيت بالايي به خرج داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
این کار جز شکستن قبح که پس از چندی باعث سرکشی بیشتر می شود حاصلی ندارد.مثل بد حجابی که اکنون برای بسیاری یک افتخار شده
این اعمال مثل تنبیهات مدارس قدیم و کلاه بوقی سر بچه ها گذاشتنه که بعدها اثار سو و پایدار روانی اش مشخص می شه

راه حل برخورد محکم و قاطع تنها با طی مسیر قانونی-قضایی در کوتاه مدت و در درازمدت ریشه یابی با دیدی کارشناسی و واقع گرا می باشد

برنامه چراغ خاموش تا وقتی تنها به سطوح بپردازد و از ریشه یابی ابا کند ممکن است تنها در میان صفحه حوادث خوانها جایی باز کند و نه اکثریت جامعه ما که ریشه یابی هرکدام از این مشکلات را توقع دارند

برخورد قانونی هم یک درمان اورزانس است ونه یک راه پایدار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
من هم با وجود اينکه يک خانوم هستم با نظر نفر قبليم موافقم شايد آدم در يک لحظه اشتباه کنه ولي اينکه تا آخر عمر يا براي مدت زيادي بار آن را به دوش بکشه درست نيست. اما اگر فردي اقدام به تجاوز به عنف يا کودک آزاري يا به اجبار کسي را وادار به کاري بکند که شخص مقابل راضي نيست بايد به شدت با او برخورد کرد نه صرفا به جرم بوق زدن يا ايستادن جلوي يک خانوم آبرويش برود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۲
آقایان،علما،دانشمندان ،مصلحین،دلسوزان و....تا به کی باید باروشهای آزمون وخطایی وبرخوردبا معلول بجای برخوردبا علت درصدد رفع مسائل اجتماع باشیم؟!
نظرات بیشتر