می خواستم بنویسم کاشکی لااقل خودرو برقی وارد و مونتاژ می کردند که آن کلیپ خودروی چینی مونتاژ «کرمان موتور» را دیدم که در حرکت اکسل خودرو از جا کنده شد!
عباس
|
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
5
پاسخ
من که خودروی چینی سوار نمیشم. همین داخلی خودم رو دارم کافیه فعلا. چینی چیه آخه! کره ای، فرانسه، آمریکا رو هم محروم کردیم خودمون رو حیف بیوک و فورد و شورولت نیست
naser
|
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
5
پاسخ
تا مافیای خودرو سازی در این کشور از بین نرود هیچ مشکلی حل نخواهد شد شما هم با این مقاله های کذایی با روح و روان مردم بازی نکنید! تولید خودرو های قاتل جان و مال مردم در داخل و یا واردات خودرو های بی کیفیت و فروش چند برابری قیمت و یا مونتاژ کاران چینی همگی برای پر کردن جیب مافیا به قیمت نابودی دارایی های مردم و کشته شدن بیش از بیست هزار نفر در سال توسط همین خودرو ها است.
ناشناس
|
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
4
پاسخ
چهار ساله میخوام ماشین ثبت نام کنم ولی هیچی به هیچی .....چرا باید دولت حمایت کنه از همچین کلاهبرارییی
احمد
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
1
5
پاسخ
250 هزار ماشین بهتر از 750 هزار لگنه
ناشناس
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
5
پاسخ
راستی پولهایی که از بابک زنجانی گرفتید چی شد
سیاوش
|
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
1
پاسخ
اگر قیمت متوسط خودروی داخلی رو ۱۰ هزار دلار بگیریم، تقسیم ۲/۵ میلیارد دلار به این عدد میشه ۲۵۰ هزار. پس چرا در این مقاله از ۷۰۰ هزار نام برده شده؟؟ اشتباهی در محاسبه می کنم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
کل خودرو که وارداتی نیست درصد کمی لوازم انرا وارد میکنند.
....
||
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
قیمت تولید خودروی داخلی 3000 ذلاره شما قیمت فروشش را محاسبه کردی
حامد
||
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
چانگان تو سایت رسمیش 10 هزار دلار تحویل در دبی هست
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
6
پاسخ
پشت این هزینه ها رانت خوابیده شک نکنید مثل مسجد سازی .
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
6
3
پاسخ
اصل قضیه دور زدن تحریمها است دکتر زاکانی زمان جنگ در جبهه ها بود الان هم که جنگ اقتصادی شروع شده است دارد با این قراردادها تحریمها را دور می زند
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
2
4
پاسخ
از شهرداری تهران تقاضامندیم نهضت ساخت مسکن در پارکها را راه بیاندازد