250 هزار ماشین بهتر از 750 هزار لگنه
بله نوع ژاپنی و آلمانی نه چینی فکستنی که چرخش در میره و بدنه اش از نوع ورق پیت روغن نباتی است.
ناشناس
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
0
3
پاسخ
تو این مملکت بعد از بی اهمیت بودن جان مردم مال مردم اهمیت ندارد که خدا رو شکر هر روز یک فروند ادم متخصصص پیدا می شود با تخصصصصش ارز تخصیص بدهد تا ته مانده بیت المال را.... کنند هلو هلو.. یادش به خیر قدیما علمایی بودن می گفتند سکوت هر مسلمان. خیانت است به قرآن و اول معترض به بی لیاقتی و حيف و میل اموال مردم خودشان بودند...
ناشناس
|
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
پاسخ
اونایی که از چینی ها حمایت میکنن معلومه خودروی چینی خریدن مونده رو دستشون. نیخوان بفروشن میبینن خیلی افت قیمت کرده دارت تبلیغات میکنن
ایرانی
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
پاسخ
دکان خودرو ایران را ببندید همه چی درست میشه
ناشناس
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
پاسخ
چرا خودتان را گول می زنید؟
دو خودرو ساز داخلی با وارد کردن اکثر قطعات، خودروی بی کیفیت مونتاژ می کنند. نه تولید!
برای حل بحران بخش عمده ای از تورم، درهای کشور را برای واردات خودرو، نو یا کار کرده باز کنید. بگذارید مردم نفس راحتی بکشند. شما به عنوان مثال در تولید شیشه توان دارید، خوب شیشه تمام دنیا را تولید و در این زمینه صادر کننده به تمام دنیا بشوید و هر چیز دیگری که توانایی دارید. لزومی ندارد ما همه مایحتاج کشور را تولید کنیم. طبیعی است که هر کشوری در زمینه های خاصی توانایی دارد.
ناشناس
|
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
پاسخ
مثل اینکه داماد یک بنده خدایی هم در این معامله مشارکت داره.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
0
0
پاسخ
سلام با یک حساب سرانگشتی اگر دو نیم میلیارد دلارد را بر دویست و پنجاه هزار خودرو مونتاج شده در سال گذشته تقسیم کنیم عدد حاصل 10 هزار دلار می شود. یعنی هر خودرو چینی مونتاژ شده حدود ده هزار دلار برای مونتاژ کار تمام می شود که با میانگین قیمت دلار در بازار آزاد در سال 1402 که 50 هزار تومان بوده است هر خودرو زیر 500 میلیون تومان تمام می شود. البته اگر مونتاژ کننده از دلار نیمایی برای واردات استفاده نکرده باشد. پس چرا قیمت متوسط فروش خودروهای مونتاژ شده چینی حداقل 3 تا 4 برابر این مبلغ است؟
بله نوع ژاپنی و آلمانی نه چینی فکستنی که چرخش در میره و بدنه اش از نوع ورق پیت روغن نباتی است.