۵۰ ساله مملت لگن های اینا رو خریدند اگر فرغون سازی هم بود باید الان بنز میزد....
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
نه اشتباه نکن. 50 سال نه! 43 سال
ناشناس
|
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
31
پاسخ
خودرو های تولید داخل مصرف سوخت بالایی دارند به مردم ربطی نداره
ناشناس
|
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
29
پاسخ
با اين روال و با اين دست فرماني كه آقايان و مسئولين دلرند كشور را پيش مي برند ، تا ده سال ديگه كشور ايراني باقي نمي مونه كه بخوان بنزين و يا حتي آب خوردن و ... وارد كنند !
علی
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
36
پاسخ
یادتان می آید که یک روز مسخره میکردید که یک شخصی گفته بود آب خوردن هم به تحریم ارتباط دارد ؟ حالا میفهمید نه آب خوردن بلکه هوای پاک هم با تحریم ارتباط دارد.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
23
پاسخ
تحریم، تمام فرصت است. این جمله را من متوجه نمی شدم یعنی چه! تا اینکه یکی دو دهه گذشت الان قشنگ می فهمم یکی می گوید تحریم فرصت است و در شرایط تحریم ما بهتر رشد می کنیم با تمام وجودم می فهمم و از خودم بدم می آید.
رضوک
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
16
پاسخ
نا بر برخی پیش بینی ها، با روند فعلی، ایران در ۱۰ سال آینده نیاز به واردات روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین خواهد داشت!!!!
تا پنج سال آینده بیشر کشورهای پیشرفته اتومبیل هایشان تبدیل به ماشینهای برقی خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خوب شما بگو واردات ۱۱۰ میلیون لیتر! برق
حسین
|
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
19
پاسخ
عوارض تولید خودروهای بی کیفیت :
آلودگی هوا و شیوع بیماریهای ریوی وقلبی وبه تبع آن فوت هزلران انسان بیگناه
گشته وزخمی شدن صدها هزار نفر در سال در اثر تصادفات با این خودروهای بی کیفیت
خروج میلیاردها دلار ارز به خاطر واردات بنزینی که خودمان تولید کننده جهانی هستیم
بازی با اعصاب و روان مردم بدلیل خرابی بیش از حد ماشین های بی کیفیت وهدر رفت منابع مالی مردم در این اوضاع اسفناک اقتصادی
سلب لذت و شادی از مردم بدلیل ترس از مسافرت با ماشینهای بنجل
یعنی امثال میرسلیم ها این چیزهای بسیار ساده را نمیفهمندند .تاکی دولتمردان میخوهند با بهانه های نخ نما شده نبود ارز برای واردات خودرو و حمایت از تولیدات داخلی واشتغال در حق ملت خود اینگونه ظلم کنند .
...
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
1
24
پاسخ
اگر میرسلیم هاوبعضی نماینده هاست ازسرخودروبردارن وخودروواردبشه وکارخانه خودروسازی تعطیل مصرف بنزین نصف میشه مقصرصددرصددولته
پاسخ ها
دوست میرسلیم
||
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
تحلیلت اشتباهه. تنها راه کاهش مصرف بنزین، تعدیل قیمت و حذف بنزین افراد با چند خودرو است
ناشناس
|
|
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
8
4
پاسخ
علت اصلی افزایش مصرف بنزین عامل اصلیش افزایش تعداد خودروها هست وترافیک بیش از حد شهرها .نمیشه که شما سالی 800 هزار تا خودروسواری بذین تو بازار بعد مصرف بنزین کشورت پایین بیاد ما عملا خروج خودروهای فرسوده به تعداد تولید که نداریم .نکته بعدی هم گرایش افراد به ماشین سواری تو شهرها هست .شما صبحها یا دم ظهر برین دم مدارس ببینین چند تا خودرو سواری اومدن بچه هاشون رو ببرن منزل .تو تهران باید محدوده طرح ترافیک گسترش پیدا کنه به شرطی که حمل ونقل عمومی ومترو توان ارایه خدمت به مردم رو داشته باشن وگرنه با این رویه افزایش مصرف چند سال دیگه تنها راهکار سهمیه بندی بنزین هست .
ناشناس
|
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
2
پاسخ
پس تینهمه حرف و شعار و ادعا مبنی بر اینکه ما سوخت هسته ای تولید میکنیم برای تولید برق چی شد پس ؟!!!
چی شد برق هسته ای ؟
شما ها اگر باشید و بمونید تا ۱۸۰ سال دیگه هم برای تولید برق باید مازوت بسوزونید و مردم خفه شن و سرطان بگیرن