علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خودرو سازی تا زمانی که مدیران فعلی سرکارند هیچوقت متحول نخواهد شد در صنعت خودرو مافیایی وجود دارند که امکان اجرای فرمان 8 ماده ائی رئیس جمهور را نمی دهند باید در تمامی سطوح مدیریتی خودروسازان پوست اندازی شود و ساختار نیروی انسانی بکلی تغییر و بسمت چابک سازی پیش رود در حال حاضر بدلیل مازاد نیروی انسانی و بالا بودن هزینه های پرسنلی ، این خودرو سازها علیرغم فروش خودروهای بی کیفیت چرا همواره در زیان می باشند ؟؟!!! تنها راه رهائی از این وضعیت صنعت خودرو ، وارادات خودروهای با کیفیت و کم مصرف با تعرفه متعارف بوده تا بازار انحصاری از دست این خودرو سازان خارج شود.
سیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
با سلام واحترام
نیاز کشور به خودرو حدود یک میلیون و دویست هزار دستگاه درسال است.لذا اجازه واردات 70هزار دستگاه تاثیری برقیمت ها ندارد.برای رفع مشکل قیمت و کیفیت باید" کلا واردات خودرو بدون محدودیت آزادشود" وهمه این را میدانند،منتها مافیای خودرو نمی گذارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
ایشان متخخص حرف های بی کارشناسی و شعاری است.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
جمع کنید دلال!! چرا نگفتید اون ۱۸ درصد گران کردند از خودشونو رئسی گفت باید لغو بشه!!یادتون رفت فقط امد گفت یکم تولید ببرید بالا!!جمع کنید شماها خبرنگار نیستید این سایتا دست خود خودرو سازا هست یا پول میگیرند و...
M.V
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کوتاه از تاتاموتورز هندوستان

بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی کشور هندوستان تاتاموتورز است که در سال 1945 و در بحبوحه جنگ جهانی دوم تأسیس شده و شروع به فعالیت کرده است. برای درک امپراتوری تاتاموتورز همین‌قدر کافی است که بدانید، این کمپانی در حال حاضر مالک و سهامدار اصلی شرکت‌های جگوار و لندروور انگلستان است و یکی از مالکان اصلی تاتا دوو نیز به شمار می‌آید. هشتمین خودروساز بزرگ دنیا به ساخت خودروهای ارزان‌قیمت مشهور بوده و نامدارترین محصول این شرکت تاتا نانو است که به دلیل قیمت بسیار پایین آن، در جهان به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو شناخته می‌شود. جالب است بدانید که ارزان‌ترین خودروی جهان در حدود 10‌هزار روپیه و معادل 2500 دلار قیمت دارد.
گرانفروشی ایران خودرو و سایپا و غیره
ارزش دلاری کلیه خودرو های تولید داخل در مقایسه با تولیدات سایر شرکت های خودرو ساز جهان از 2000 دلار الی 4000 دلار بیشتر ارزش ندارد. خودرو ساز های ایران ارابه مرگ می سازند. و دایم دم از افزایش قیمت می زنند و در گرانفروشی روی جهانیان را سفید کرده اند
پاسخ ها
رضا
| Israel |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عزیزم با ۲۰۰۰ دلار در دنیای امروز به شماکالسکه بچه درست درمان هم نمی دهند چه رسد به خودرو اون نانویی را که این همه راجع بهش قلم فرسایی کردی به امریکا بردند بعد نصب اپشن های ضروری قیمتش شده ۱۰ هزار دلار انهم با موتور ۸۰۰ سی سی که ویژه موتورسیکلت است خریداری هم نداشت الان قیمت جهانی رنو کپچر ۲۱۰۰۰ دلار است این داستان ها را زیاد باور نکن اونی که میدن ۴۰۰۰ دلار سمند پیشش پادشاه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دو تا روش میزاشتی می شد ده فرمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
یه جوری حرف می زنین که انگار می تونه معجزه کنه! این رئیس جمهور هم مثل قبلی، قبلی هم مثل قبلیش و ... . اگر قرار بود چیزی درست بشه تا حالا شده بود...
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کاش آقای رئیس جمهور دستور کنترل این همه بریز وبپاش وهزینه های مدیرای خودرو سازی را بده که والله نصف هزینه تولید خودرو کاهش پیدا میکنه.......
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
تنها راه خلاصی از دست این صنعت سرطانی و یا ارتقا این صنعت ، آزادسازی واردات برای همه مردم با تعرفه 20 درصده .. اونوقت یا این صنعت سرطانی نابود میشه میره پی کارش و دولت هم میتونه با افزایش قیمت بنزین به نرخ فوب خلیج فارس ، به بیکارشده های این صنعت حقوق بازنشستگی بده و یا این صنعت به احتمال خیلی خیلی کم در حد صفر ، در شرایط رقابتی قرار میگیره و خودشو اصلاح میکنه

هر اقدام دیگه ای از جمله دستورات هشت ماده ای و صد ماده ای و هزارماده ای ، فقط دست انداختن مردمه ..
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اول عمل بعدآ دستور هر موقع مسئولین اینو یاد گرفتن .
نظرات بیشتر