 این طرح هیچ کمکی به مردم  عادی نمی کنه فقط واردات خودروهای لوکس رو تسهیل می کنه و قیمتشون رو برای این قشر پایین میاره. بجای واردات بدون انتقال ارز خودرو، واردات بدون انتقال ارز برنج انجام بدید یا چیزی که مورد نیاز عموم مردم باشه
 							 							این طرح هیچ کمکی به مردم  عادی نمی کنه فقط واردات خودروهای لوکس رو تسهیل می کنه و قیمتشون رو برای این قشر پایین میاره. بجای واردات بدون انتقال ارز خودرو، واردات بدون انتقال ارز برنج انجام بدید یا چیزی که مورد نیاز عموم مردم باشه 							 						 |
 													| 													 دوست عزیز وقتی یک خودرو لوکس ارزان شود قیمتش به قیمت خودروی معمولی نزدیک میشود پس قیمت خودروی معمولی پایین میاید در نتیجه فرقون های داخلی هم قیمتش کاهش میابد
 											 											دوست عزیز وقتی یک خودرو لوکس ارزان شود قیمتش به قیمت خودروی معمولی نزدیک میشود پس قیمت خودروی معمولی پایین میاید در نتیجه فرقون های داخلی هم قیمتش کاهش میابد 											 										 بفرماييد پرايد 40ميليوني ! را 150 ميليون سوار شويد... مگر دولت چقدر سهم در دو خودروساز  دارد
 							 							بفرماييد پرايد 40ميليوني ! را 150 ميليون سوار شويد... مگر دولت چقدر سهم در دو خودروساز  دارد 							 						 مسئولین محترم شماهم سوارتیبا و پژو۴۰۵ وپارس بشودچراسوارخودروهای خارجی میشویدبرای ملت اگراشکال داردبرای شمابیشتر اشکال دارد
 							 							مسئولین محترم شماهم سوارتیبا و پژو۴۰۵ وپارس بشودچراسوارخودروهای خارجی میشویدبرای ملت اگراشکال داردبرای شمابیشتر اشکال دارد 							 						 چطوریه وقتی خودروهای بی کیفیت از چین وارد میکنیم ارز   از کشور خارج نمیشه ولی مردم میخوان ماشین با کیفیت وبه  روز از کشورهای صنعتی وارد کنند آنوقت صحبت از خروج ارز میشه؟
 							 							چطوریه وقتی خودروهای بی کیفیت از چین وارد میکنیم ارز   از کشور خارج نمیشه ولی مردم میخوان ماشین با کیفیت وبه  روز از کشورهای صنعتی وارد کنند آنوقت صحبت از خروج ارز میشه؟ 							 						 همه این ها بازی با اعصاب مردم و دست توی جیب مردم است ۱۰۰سال است که دو خودرو ساز نتوانستند یک خودروی بومی با استاندارد های بالا و ایمن و ارزان تولید کنند و ۱۰۰ سال دیگر هم نمی توانند اینکار را را انجام دهند شما نگاهی به کره جنوبی و ترکیه که چند سال است به تولید خودرو رو آورده ببینید چکار کردند واقعا در توان دو خودرو ساز برای ساخت بهترین خورو و ایمن و ارزان در حد صفر میبا اشد لذا  بهترین  کار و راه حل بستن   درب این دو کارخانه است
 							 							همه این ها بازی با اعصاب مردم و دست توی جیب مردم است ۱۰۰سال است که دو خودرو ساز نتوانستند یک خودروی بومی با استاندارد های بالا و ایمن و ارزان تولید کنند و ۱۰۰ سال دیگر هم نمی توانند اینکار را را انجام دهند شما نگاهی به کره جنوبی و ترکیه که چند سال است به تولید خودرو رو آورده ببینید چکار کردند واقعا در توان دو خودرو ساز برای ساخت بهترین خورو و ایمن و ارزان در حد صفر میبا اشد لذا  بهترین  کار و راه حل بستن   درب این دو کارخانه است 							 						 یک عده دلشون خوشه که با واردات، خودرو ارزون میشه! حواسشون نیست عوضش قیمت دلار میره بالا و جنسهای دیگه گرون میشه!
 							 							یک عده دلشون خوشه که با واردات، خودرو ارزون میشه! حواسشون نیست عوضش قیمت دلار میره بالا و جنسهای دیگه گرون میشه! 							 						 |
 													| 													 راه حل شما چیست ؟ ادامه ی کار ایران خودرو و سایپا؟؟
 											 											راه حل شما چیست ؟ ادامه ی کار ایران خودرو و سایپا؟؟  این است قدرت مافیای ایران خودرو و سایپا
 							 							این است قدرت مافیای ایران خودرو و سایپا 							 						 چرا ماشینهای برقی هیبردی و کلاس بالا ماشینی وارد شود که قشر متوسط جانعه بتونه استفاده کنه وپراید رابراره کنار مثل ماشینهای ۳سیاندر وکم مصرف ویا مشابه ژیان قدیم که اکثرمردم باونن استفاده کنند این نوع واردات فقط برای جامعه مرفه خوبه که اونها دارن ازبهترین خودروهای روز دنیا استفاده میکنن
 							 							چرا ماشینهای برقی هیبردی و کلاس بالا ماشینی وارد شود که قشر متوسط جانعه بتونه استفاده کنه وپراید رابراره کنار مثل ماشینهای ۳سیاندر وکم مصرف ویا مشابه ژیان قدیم که اکثرمردم باونن استفاده کنند این نوع واردات فقط برای جامعه مرفه خوبه که اونها دارن ازبهترین خودروهای روز دنیا استفاده میکنن 							 						 ... هیچ صاحب ارزی در خارج کشور انگیزه برای تبدیل به ریال کردن ارز خارجی خود از طریق واردات یک کالای مصرفی به داخل کشور و فروش ریالی ان ندارد مگر انکه بخواهد ریال حاصله را به همراه سودش از طریق صرافی های غیر مجاز مجددا تبدیل به ارز کرده و از
 							 							... هیچ صاحب ارزی در خارج کشور انگیزه برای تبدیل به ریال کردن ارز خارجی خود از طریق واردات یک کالای مصرفی به داخل کشور و فروش ریالی ان ندارد مگر انکه بخواهد ریال حاصله را به همراه سودش از طریق صرافی های غیر مجاز مجددا تبدیل به ارز کرده و از  چه  خوش به  حال  ایرانخودرو    و  سایپا   شد
 							 							چه  خوش به  حال  ایرانخودرو    و  سایپا   شد