دیروز یه بسته از تیپاکس تحویل گرفتم شکسته بود بعد ولی پیگیری آخرم زدن زیرش بسته بندی خود تیپاکس بوده ولی هیچی که هیچی.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
15
پاسخ
تیپاکس اصلا به درد نمی خورده. الان تقریبا یک هفته است که قراره بسته ای برام از یه شرکت توسط همین شرکت به دستم برسه. هرچقدر پیگیری کردم به جایی نرسیدم.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
16
پاسخ
کاش یکی بگه این شرکت به کدام دم کلفت وصله
سجاد
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
20
پاسخ
تو گوگل سرچ کردم( تیپاکس افتضاح ) سریع این پیج اومد، چقدر حال کردم وقتی دیدم تنها من ناراضی نیسنم و غر نمیزنم، واقعا کارشون بده، فقط توزیع کننده های آخرین مرحله که بسته رو میرسونن دسته مشتری اکثرشون با معرفتن و با تعهد وگرنه شرکتش و مسولاش واقعا بی خیالن...انگار خیلی راحت دارن میگن همینه که هست...بخدا قسم پست خیلییی بهتر از تیپاکسه...کاش یه نهادی بکد نظارت میکرد رو تیپاکس
حسین
|
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
0
24
پاسخ
تیپاکس به معنای کلمه افتضاحه
نوید
|
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
19
پاسخ
نزدیک 3 هفته هست سفارش دادم هنوز چیزی دستم نرسیده ولی همکاران بغل دستیم بعد از من دو بار از همون جنس سفارش دادن و بهشون رسوندن اجناس رو. وقتی شکایت هم میکنی الکی یه سامانه ثبت شکایت درست کردن که کلا مشتری رو میپیچونه معلوم نیست کی باید به کار اینها رسیدگی کنه.
سمیرخوشی
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
14
پاسخ
بخدا حیف دارن پول از مردم میگیرن
بهروز
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
0
9
پاسخ
جالبه که من لپ تاپم رو برای تعمیر بردم نمایندگی رشت برای ارسال به تهران
قبول نکردند بیمه کنند چون جعبه نداره ولی همون لپتاپ از تهران با بیمه برایم ارسال شد!!!
هم ارسال و هم دریافت دقیقا" 5 روز طول کشید(رشت تا تهران که کلا" 5 ساعت فاصله دارند)
ناشناس
|
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
28
پاسخ
رفتاری که پرسنل تیپاکس دارن مملو از بی تعهدی و بی مسئولیتی می باشد.