بستگی به نمایندگی داره! از حق نگذریم بعضی نمایندگی های تیپاکس مسئولیت پذیرن و رفتار مناسب و حرفه ای دارن اما از اون طرف بعضی هاشون واقعا بی مسئولیت هستن...
این دستورالعمل عجیب و غریب چیه؟ نماینده تیپاکس باید مکلف بشه که حقوق و شرایط رو برای مشتری بطور کامل تشریح کنه. اینقدر اگر و کاشکی آورده که آدم از خوندن پروتکلش پشیمون میشه!
واقعا گرون. یه خرید ۵۰ تومنی ۱۲۰ گرمی رو ۵۱ تومن هزینه پست از من گرفتن. اعلام نکردن اینقدر میشه وگرنه عمرا میگرفتم. اولین و آخرین بار با تیپاکس. همه جا هم تبلیغ میکنم. سر گردنه هست؟ چه خبره! انصاف هم خوب چیزیه.
برای اولین بار برام یه بسته فرستادن با تیپاکس ازهمین تهران سه روزه نرسیده هرچی زنگ میزنم فایده ای نداره چه شرکت بی مسیولیتی هستش دفه اول واخرمه به هرکی هم برسم میگم که باتیپاکس کارنکنه بلکه درش تخته بشه واینقدر با اعصاب مردم بازی نکنن
متاسفانه شرکت تیپاکس در آخرین عمکرد خود بسته اینجانب را به سرقت برده و امضای جعلی در وبسایت گذاشته که بسته تحویل اینجانب گردیده که بنا دارم از تیپاکس به علت جعل امضا شکایت کنم. پاسخگویی: صفر. میگن رسیدگی میکنیم ولی نمایندگی میگه خودت بیا ببین کجاست و تحویل بگیر و وقتی میگم مگه پول توزیع رو پرداخت نکردم میگه مگه چقدر پول دادی که طلبکاری برات بسته رو بیاریم؟
پرروییشون بی حد و حصره به علت عدم نظارت بر کارشون.
سلام من هم بسته ای از تیپاکس دریافت کردم که شکسته بود و جبران خسارت نکردند گفتند جلوی مامور ارسال باید باز میکردید.
فوق العاده بی مسئولیت هستند خودم به شخصه دیگر از تیپاکس استفاده نخواهم کرد