تیپاکس زحمت زیادی رو داره متقبل میشه .
اما متاسفانه نیروهای دفتری این شرکت در ملایر خ شهید وفایی اصلا مشتری مداری بلد نیستند و هیچگونه احترامی برای مشتری قائل نیستند .
به عینه شاهد بودم یکی از مشتریان رو درگیر شدند و چند نفری کتکش زدند و لباسهاش رو پاره کردند
حتی بارش رو پرت کردند تو پیاده رو و بهش فحاشی کردند.
واقعا متاسفم واسه تیپاکس با این جذب نیرویی که داره .
یه مشت نیروی بی اعصاب و بی ادب رو بکار گرفتند بجای احترام به مشتری بی ادبی و فحاشی میکنند.
بهتر نیست یه کم بیشتر دقت کنید.
من که دیگه با تیپاکس کار نمیکنم.
با سلام و احترام به مدیریت محترم
من از مشتریان تیپاکس هستم . متاسفانه امروز بسته بنده را پس از دریافت هزینه پس فرستاده و کارکنان زن به ما بی احترامی کرده. و رییسش ما را فروخته بود و مورد آزار واذیت قرار داد و دل ما را پرخون کرد. خاک بر سر کارکنان دهاتی داراب که بی فرهنگ وبیسواد و آدم فروش هستند . به جای احترام به مشتری آنها را اذیت و ازار میدهند . متاسفانه خاک بر سرتون .برید بمیرید.
یه شماره دادن واسه ثبت شکایت ولی شکایت ثبت میشه.من صد بار برای پیگیری شکایت تماس گرفتم هی میگن کارشناس باهاتون تماس می گیره الان پنج ماهه گذشته تماس نگرفته.اگه این کلاهبرداری نیست پس چیه.قدمت 60ساله بخوره توی سرتون که پول اضافی میگیرین و میگین بر میگردونیم ولی همش سرکار میذارین.همه تماس هاشونو ضبط کردم که گفتن کارشناس تماس می گیره و پولتون برگشت میخورده توی فضای مجازی همشو پخش می کنم تا همه بدونن که اصلا پاسخگویی ندارن
ایکاش مسولین شرکت و نویسنده این جوابیه برای دفاع از شرکت تیپاکس و اشاره به قدمت 61 ساله و بالیدن به آن این نوشته های مردم عزیزمان را میخواندند و تغییر رویه می دادند. واقعا برخورد پرسنل بی ادبانه و غیر مسولیت پذیرند. من غیر از مواقع اظطرار و اجبار هرگز به این شرکت مراجعه نخواهم کرد.
سلام
بنده یک بار کالا تحویل تیپاکس دادم و پشیمانم دیگر هیچوقت مرسوله به تیپاکس تحویل نمی دهم اول از اینکه در سیستم رهگیری کالا درج می کنند مرسوله تحویل گیرنده شده که در عمل چنین چیزی نیست و باید شخص گیرنده وقت بذاره خودش هزینه کنه تا به کالاش برسه . در ضمن در صورتحسابشان مالیات برارزش افزوده دریافت می شود که نوعی جیب بری از جیب مشتریان است در حالیکه مالیات به ارزش افزوده کالا در حین خرید صورت می گیرد و برروی قیمت کالا وخدمات لحاظ واز فروشنده دریافت می شودذ نه اینکه پیک هم بخواد مالیات برارزش افزوده دریافت نماید. بیایید باهم مهربان باشیم.
واقعا بعدازخواندن نظرات برای مدیران این شرکت متاسفم.جالب اینجاست که این دوستان درسال 98 به عنوان اپراتورپست اول خصوصی هم انتخاب شده اند وسعی داشتند که hub منظقه درایران باشند.برای بزرگ شدن درصنعت لجستیک میبایست بزرگ فکرکرد.متاسفانه بکارگرفتن افراد نالایق دراین مجموعه چنین تبعاتی را بدنیال خواهد داشت.
متاسفم