بنده خریدی از تهران انجام دادم و قرار شد فروشنده بوسیله ی تیباکس برایم ارسال و گفتند هزینه ی ارسال حدود هشتاد هزار تومن میشود بعداز دوروز از ترمینال با بنده تماس گرفتند جهت تحویل بسته ام که با اتوبوس ارسال شده بود از من مبلغ سیصد و پنجاه هزارتومان پول گرفتند وقتی اعتراض کردم یک شماره تماس به بنده دادند و پول راازمن گرفتند وقتی تماس گرفتم متاسفانه یک آقایی که اصلا رعایت ادب و احترام را نمیکرد به من گفت چون کروناست ماحق داریم هزینه هایمان را افزایش بدهیم برو هرکاری دلت میخاهد انجام بده و شکایت بکن بنده هم چند جا شکایت کردم ولی جوابی دریافت نکردم وچند بار هم تماس گرفتم دیگر پاسخ ندادند ای کاش مرجعی بود تا بتوان به آنجاشکایت کرد من نمونه ی کوچکی از هزاران نفر که به انها ظلم شده است هستم . علی از میانه
بنده هم فوق العاده ناراضی هستمواقعا کارمند هایی ک در تیپاکس مشغول بکار هستند بجایه اینک وظیفه خودشان را بخوبی انجام دهند ب مردم بی احترامی میکنن و حتی صحبت کردن با یک خانم را بلد نیستند ولی پشت میز نشستند
یک روز جهت ارسال بسته ای حاوی روغن زیتون به واحد تیپاکس واقع در تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خ طاهر خانی -باران جنوبی رفتم مسوول واحد گفت نمی توانیم مایعات را تحویل بگیریم و باید از باربری ارسال کنید. در زمانی که آنجا بودم ماشین تی پاکس هم در حال بارگیری بود. کارگر تی پاکس بسته ها را پرت می کرد داخل ماشین. بهش گفتم چرا این کار را با بسته ها می کنی. انگار از بسته متنفر هستی و نفرتت را با بسته ها خالی می کنی که اصلا توجهی نکرد و باز هم از دور بسته ها را به داخل ماشین پرتاب می کرد انگار که دارد والیبال بازی می کند. اصلا مساله ایمنی را نمی دانند و یا اگر می دانند خودشان را ملزم به انجام آن نمی دانند و اصلا براشون هم مهم نیست چون احساس مسوولیت نذارند و می دانند که مافوق هم آنها را بازخواست نمی کند تا دوباره تکرار نکنند. واقعا متاسفم برای این نفهم بازی ها و بی مسوولیت ها. این تنها به تی پاکس نمی شود به مواردی هم که از طریق پست بسته ای ارسال می شود گاهی چنین بی ملاحظه گی هایی هم دیده می شود. یکاش بیشتر احساس حق الناس را بکنیم.
با سلام
اگر میدونستم قراره برای تحویل گرفتن کالا، انقدر دردسر و عذاب بکشم، از فروشنده درخواست میکردم که به هر طریقی غیر از تیپاکس اجناس را برایم ارسال کنه...!
الان یک هفته است که از کار و زندگی افتادم ولی هیچ کس و هیچ کجا پاسخگو نیست...!!
هر بار که با تلفن گویا تماس میگیرم و درخواست ارتباط با اپراتور را میکنم، هر دفعه بعد از چندین دقیقه پشت خط ماندن، نهایتا اعلام میکنه که بعد از شنیدن بوق پیغام بزارید....!!!
خدا ازتون نگذره که تنها چیزی که براتون اهمیت نداره، رضایت مشتری هست...!!!!
سلام من خودم فروشنده انلاینم
چون طرف قراردادم با تیپاکسه برای پرداخت درب منزل مجبورم با تیپاکس کار کنم خیلی اذیت میکنن واقعا یا اصلا نمیبرن برای مشتری برگشت میزنن یا بسته باز شده میبرن به مشتری ،یا از مشتری ۷۰ تومان هزینه ارسال میخوان یا اینکه به دستش رسید تو کد رهگیری خیلی دیر یا اصلا نمینویسن که رسیده به دست مشتری ،،رسیدگی بشه لطفا
من تاحالا دهها بسته سفارش داشتم و فرستادم به اکثر استانها شهرستان با پست تاحالا مشکلی نداشتند.اما برای اولین بار سفارشم را با تیپاکس فرستادن از تهران ،بعد دوهفته هنوز نرسیده دستم.هرچی پیگیری میکنم فعلا خبری نیست.خدا لعنتشون کنه.اخرین بارمه که از تیپا کس استفاده میکنم.افتضاحه..خدا لعنتشون کنه.چندتا بیسواد جمع شدن دور هم.خدالعنتشون کنه.خدالعنتشون کنه.خوب شد دارو ی مهمی سفارش نداده بودم.خدالعنتشون کنه.
من به صورت اینترنتی ثبت کردم، بیمه کردم و پرداخت کردم، جنس با 4 روز تاخیر جمع آوری شد، بدون بیمه ارسال شد و کرایه در مقصد از گیرنده هم دریافت شد!
33 تماس با پشتیبانی بعد از 20 روز، هنوز منجر به پیگیری نشده و پشتیبانی فقط مشکل رو به کارشناسا اعلام میکنه!
تمام تماسهام ضبط شده و موجوده.