من تابحال با تیپاکس کار نکردم. ولی این مطالب رو خوندم متعجب شدم. با اینهمه شبکه اجتماعی و اطلاع رسانی چطور یک شرکت میتونه اینطوری بکارش ادامه بده.
آیا رقیب دیگه ای نیست؟
آیا مردم از این سرویس خبر ندارند؟
خیلی عجیبه
واقعا متاسفم برای تیپاکس اصلا معلوم نیست دارن چی کار میکنن . خیلی راحت مرسوله و گم میکنن و فکرشو بکنید خرید اینترنتی کرده باشین و هزینه همه چیزو داده باشین و تیپاکس میگه هزینه خسارت و برمیگردونه به فرستند
تیپاکس واقعا شرکت خرابی شده که داره با شکل کار میکنه متاسفانه گندش رو در آوردن دیگه از بی مسئولیتی و خراب کاری
و خیلیا ضرر کردن به خاطر کار با تیپاکس مثل من و دوستانم
اگر میخوایید شما هم متحمل این ضرر ها نشید با تیپاکس کار نکنید تا به این وضعیت دچار نشید
کلاهبرداری مدرن؛ بسته حاوی شکلات ارسال شده با تیپاکس هوایی برای بندر عباس بعد از 9 روز بدست مشتری رسیده که کلا خراب شده بود متوجه شدیم فراموش کرده بودن و بعد از یکهتاز ارسال شده و بعد از کلی پیگیری متوجه شدم که اصلا بندر عباس ارسال هوایی نداره....
هزینه هوایی میگیرند و زمینی میفرستند. ...
برای خسارت هم بعد از سه هفته از تیپاکس زنگ زده و عکس جنس خراب شده را میخاد،،...گفتم که ندارم،؛گفت پس خسارت تعلق نمیگیره. ..بهمین راحتی
پاییز سال گذشته بسته ما گم شده هزار بار زنگ زدن رفته جبران خسارت الان یه میلیون ارزش بسته رو تا الان ۷ ماهه ندادن ای کاش میشد تو دادگاه از مسئول این دستگاه شکایت و ضرر و زیان گرفت
یکی از شعبه های تیپاکس در ساری جدیدا جا به جا شده، یعنی از کوچه گل و بلبل به دور میدان شهیدان عبوری رفتند اما همچنان شمارهو آدرس در سایت تیپاکس تغییر نکرد، من هم منتظر بسته حیاتی و گران قیمتی بودم، وقتی از طریق شعبه دیگر، آدرس جدید را پیدا کردم، از پرسنل درون شعبه میدان شهبدان عبوری پرسیدم چرا شماره و آدرستان را در سایت ثبت نکردید، خیلی راحت یکیشان با پوزخند گفت، ما شهیدان گمنام هستید و دیگران خندیدند، من نمیفهمم آیا مشتری مسخرشان هست یا کار شهدا به جایی رسیده که اینها به سخره بگیرنشان